Laatste bijdragen

• I
    iloonski reageerde op het onderwerp Videokaart wordt niet gelezen.
    Ik heb nergens een uitroepteken staan
  • V
    Hoi allemaal, ik heb recent een nieuwe CPU gekocht, bij het installeren werkt mijn 2de RAM slot niet. Met een plankje van 8gb gaat het...
  • D
    darkvader reageerde op het onderwerp Fancontroller.
    Sorry. Ik dacht dat er maar 1 was. Het gaat om artikelnummer 1153823. Ik weet niet of en hoe ik het hele product hier kan plakken. Evt...
  • K
    Karin reageerde op het onderwerp Letter toetsenbors.
    Dank je wel
  • K
    Ik weet genoeg, hij valt nog in garantie. Ik ga hen aanmelden voor reparatie
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Fancontroller.
    wat voor Antec fan controller hebben we het dan over? zonder model is het namelijk moeilijk om je te helpen.
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Letter toetsenbors.
    Dit is een membraam toetsenbord, de enige optie lijkt mij om hem terug te sturen. Er zijn volgens mij ook wel derde partijen die dit...
  • K
    • 20260225_130407.webp
  • D
    darkvader heeft het onderwerp Fancontroller geplaatst in Randapparatuur en meer.
    Ik heb een soort tussen build gemaakt voor een andere pc. Ik had nog een redelijke cpu i7 3770 en dacht mijn Dell moederbord in een case...
  • C
    ChrisG reageerde op het onderwerp Upgraden of nieuwe pc.
    Bedankt Maxim, nog meer om over na te denken :) Dan ga ik tussen deze 2 kiezen, even nog goed over nadenken
  • C
    ChrisG waardeerde Maxim's bericht in het onderwerp Upgraden of nieuwe pc met Leuk Leuk.
    Een 5070 TI in combinatie met je huidige specs is heel toekomst bestendig. Ik zou dan eerder kijken om zelf een systeem samen te...
  • ArtstudioG
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp viper ram.
    Je hoeft enkel de laatste versie van het bios te installeren, die updates zijn cumulatief dwz alle vorige updates zitten er in: KLIK...
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Hulp gevraagd upgraden gaming pc.
    Dit systeem heeft sowieso een uitbreiding slot. Compatibility is qua ssd merk nooit een probleem. Ik zou gewoon voor een PCIE 4.0 gaan...
  • Maxim
    Maxim reageerde op het onderwerp Upgraden of nieuwe pc.
    Een 5070 TI in combinatie met je huidige specs is heel toekomst bestendig. Ik zou dan eerder kijken om zelf een systeem samen te...
    • 1772011751762.webp
  • C
    ChrisG reageerde op het onderwerp Upgraden of nieuwe pc.
    Bedankt voor de tip, ik heb gelijk gekeken en voeding Cooler Master MWE Gold 850 Full Modular V2 - ATX 3.1 PSU gekozen. Deze heeft 1x...
Terug
Bovenaan