Laatste bijdragen

• D
    Damasty reageerde op het onderwerp Monitor advies.
    Dankje voor je reactie. Het gamen doe ik eigenlijk voornamelijk op mijn PS5. Mijn pc is namelijk alleen goed genoeg voor 1440p, ik ben...
  • N
    Noep heeft het onderwerp Phanteks RGB glitch geplaatst in Computer componenten.
    Sinds vandaag glitcht mijn RGB strip in mijn Phanteks case (Phanteks NV5 Premium LED kit), build is nog geen jaar oud. Ik lees hier en...
    • IMG_6068.webp
  • Social Dude
    🚨 DE GOLDEN CASE BADGE WINNAAR VAN FEBRUARI 2026 IS BEKEND! 🚨 Wil je meer informatie over wie de felbegeerde badge heeft gewonnen? 👀...
  • Social Dude
    Social Dude heeft het onderwerp Winnaar van februari 2026! geplaatst in Winnaars van 2026.
    DE WINNAAR VAN FEBRUARI IS BEKEND EN HET IS EEN PRACHTIGE PC! 🎉 De winnaar is geworden… tromgeroffel… @Quinten7055! Gefeliciteerd! 🥳...
  • N
    Noep heeft het onderwerp Phanteks RGB glitch geplaatst in Computer componenten.
    Sinds vandaag glitcht mijn RGB strip in mijn Phanteks case (Phanteks NV5 Premium LED kit), build is nog geen jaar oud. Ik lees hier en...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Monitor advies.
    Beste Damasty, zou je je pc specs eens kunnen toesturen? 4K gamen is namelijk erg lastig en hiervoor heb je echt wel high end hardware...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Retoer cpu werkt niet.
    Aangezien je 5600x wel werkt kan je altijd kijken of je een bios update kan uitvoeren. Hiermee stel je zeker dat je moederbord de beste...
  • G
    Groen86 reageerde op het onderwerp Geen BIOS toegang nieuwe build.
    Ik was ten einde raad en heb een ander moederbord besteld. Bij de nieuwe werkte alles in 1 keer. Ben bang dat dit een gevalletje RMA is...
  • D
    De Sjaak reageerde op het onderwerp Wat doe ik fout?.
    Bedank voor je reactie. Ik denk dat ik het gevonden heb. Met een oude voeding krijg ik wel beeld. Ik zal nu een nieuwe voeding bestellen.
  • V
    Visualflow heeft het onderwerp Retoer cpu werkt niet geplaatst in Computer componenten.
    Ik heb 2 weeken geleden een retoer voor mijn ryzen 9 5950x gemaakt, ik heb nu de vervanging binnen en het werkt niet, de cpu en dram...
  • D
    Damasty heeft het onderwerp Monitor advies geplaatst in Monitoren.
    Hi, Ik ben opzoek naar een nieuwe gaming monitor maar ook naar een nieuwe monitor voor het editten van foto's. Het liefst koop ik een...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Geen BIOS toegang nieuwe build.
    aangezien je je Ram al hebt vervangen en getest + dat het QVL is. zal ik daardoor kijken naar je CPU of moederbord want als je memory...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp RTX 5070 Ti 16 GB.
    zou ik kunnen vragen over welke configurator je het hebt. van welke website of pagina?
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Wat doe ik fout?.
    Het lijkt er op dat je mogelijk je HDMI/Display kabel in je moederbord hebt gestoken en niet je grafische kaart. verder als dit niet het...
  • D
    De Sjaak heeft het onderwerp Wat doe ik fout? geplaatst in Desktop & Gaming computers.
    Ik heb een AMD 5 5600 met een mobo gigabyte B550 gaming x V2. Net uit de doos. Maar start niet op. Geen beeld. Ja heft video kaart en...
    • 17739350195251251925961866029293.webp
Terug
Bovenaan