Laatste bijdragen

• Sebastiaan
    Sebastiaan reageerde op het onderwerp Mijn Pc (Voor de Golden Case Badge).
    Die 1080p 75Hz monitor is nu inderdaad je enige 'bottleneck'. Met die 5070 Ti kun je makkelijk naar 1440p 144Hz gaan. Dat gaat echt...
  • Sebastiaan
    Sebastiaan reageerde op het onderwerp ''Laat ons je pc-build zien'' m'n PC.
    Mooie eerste build, een solide setup!
  • Sebastiaan
    Sebastiaan reageerde op het onderwerp Review rx9060xt.
    Mooie upgrade! Welke RX 9060XT heb je precies? (Sapphire, PowerColor, XFX, etc.) Welke games speel je en op welke...
  • Sebastiaan
    Dat is inderdaad vreemd. Als je PC niet reageert op USB-sticks én je krijgt foutcode 0xc000007b, dan is er mogelijk meer aan de hand...
  • Sebastiaan
    Sebastiaan reageerde op het onderwerp Nieuwe videokaart Game PC.
    Even een belangrijk puntje over je voeding: 650W is technisch genoeg voor een RTX 5070, maar het hangt af van het merk en model. Een...
  • Sebastiaan
    Sebastiaan reageerde op het onderwerp Schoonmaak advies.
    Hier zijn de beste methodes om je monitor/TV scherm schoon te maken: Vingerafdrukken en vlekken: Gebruik een microvezel doekje (zoals...
  • Sebastiaan
    Sebastiaan reageerde op het onderwerp Memonky P2.
    Memonky P2 is beter voor jouw doelen ipv The Box 6. Waarom: CPU: 9600X is ~10-15% sneller dan 7600 in gaming RAM: 32GB vs 16GB...
  • Slakever
    Slakever heeft het onderwerp Schoonmaak advies geplaatst in Monitoren.
    Wat is de beste manier om een Monitor / TV scherm schoon te maken, kwa verwijderen van stof en vinger afdrukken ?
  • Sebastiaan
    Sebastiaan reageerde op het onderwerp Computer valt uit tijdens load.
    Dit klinkt inderdaad sterk naar een voedingsprobleem. Het klassieke symptoom van "valt direct uit bij load, pas weer aan na power cycle"...
  • Sebastiaan
    Sebastiaan reageerde op het onderwerp CPU fans en case fans draaien niet.
    Hallo Bas, Dat beide fans van je NH-D15 G2 niet draaien is inderdaad verdacht. Een paar stappen om dit verder te isoleren: Test de...
  • G
    GoalMaster reageerde op het onderwerp Nieuwe videokaart Game PC.
    Dank voor je reactie! Ik heb een 650W voeding dus dat moet dan lukken. Laatst heb ik er al een 'gewone' HDD bijgezet van 1TB. Die...
  • T
    Mijn pc reageert niet op de USB-stick, ik heb meerere USB-sticks gebruikt en ook een keer opnieuw gedownload maar ik kan het niet downloaden
  • S
    Shifuterudo reageerde op het onderwerp Memonky P2.
    Hoi Forum, Ik ben nieuw in de wereld van pc gaming en ben altijd een ps5 gamer geweest. Nu zit ik eraan te denken om mijn eerste gaming...
  • S
    Sugadinti reageerde op het onderwerp Driver issue met 9070XT.
    Hallo allemaal. Ik heb het probleem opgelost. Het waren uiteindelijk defecte power cables. Bedankt voor de hulp!
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Nieuwe gpu post niet.
    Zoals Sebastiaan al zegt: Als je in de mogelijkheid bent om langs Megekko te gaan met de pc, kunnen ze je daar vast helpen. In het...
Terug
Bovenaan