Laatste bijdragen

• N
    ik loop op het moment tegen 2 dingen aan: het grootste probleem ik heb geen wifi op het moederbord en geen ethernet kabel, ik heb de...
  • T
    thierry reageerde op het onderwerp Upgrade componenten.
  • T
    thierry heeft het onderwerp Upgrade componenten geplaatst in Computer componenten.
    Ik heb 2 dagen geleden een upgrade pakket aangekocht en perfect samen gesteld. Met name moederbord gigabyte aorus x860 elite wifi7 met...
  • J
    Hoi Ik krijg geregeld blue screens met 'memory_management' als error. vaak wel als geheugen aardig 'vol' gelopen is... Lijkt dus op RAM...
  • M
    MOESKOETIE reageerde op het onderwerp 5070TI, 5070 of 9070XT.
    ik krijg met mijn rtx5070 een zwart scherm en een pc die vastloopt als ik bvb topaz sharpen of topaz foto gebruik met ai instelling, de...
  • M
    dan mag je blij zijn, kijk maar een op internet en google maar eens nvidia en zwarte schermen
  • ArtstudioG
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp 5070TI, 5070 of 9070XT.
    Als professioneel graphic designer gebruik ik dagelijks AI in combinatie met mijn RTX 5060ti. Noch met deze noch met alle vorige...
  • P
    Petra reageerde op het onderwerp Acer Nitro v15 crashed elke 10 minuten.
    Goed dat je t nog even zegt, ik dacht dat ik t al verwijderd had. Laptop is inmiddels al retour.
  • M
    koop nu geen nvidia als je ai wilt gebruiken, de drivers van nvidia laten je pc vastopen en je beeldscherm gaat op zwart. google maar...
  • M
    MOESKOETIE reageerde op het onderwerp 5070 review.
    de drivers van nvidia voor de rtx5070 zijn ronduit bagger, het internet staat er vol mee, hij veroorzaakt zwarte schermen, je...
  • Social Dude
    Social Dude reageerde op het onderwerp Mijn eerste 5070 PC build.
    Gekke one piece spoiler wel voor iedereen die nog niet bij is maar BOEIE PRACHTIGE PC!
  • Social Dude
    Social Dude waardeerde Jordy0070's bericht in het onderwerp Mijn eerste 5070 PC build met Leuk Leuk.
    2 weken geleden alles besteld en opgebouwd super blij met deze build! Behuizing : Mars gaming MC-3TCORELCD Midi tower zwart Moederbord...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Acer Nitro v15 crashed elke 10 minuten.
    Zoals Sebastiaan al zei, zou ik de pakbon van je originele post verwijderen. En daarna, inderdaad met de laptop terug gaan, want dit...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Upgrade pc.
    Ben je van plan om je videokaart ook nog te upgraden? De pc is namelijk nu goed in balans en natuurlijk krijg je een performance boost...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Random freezes.
    Ik moet de vraag stellen, omdat het te vaak mis gaat: Heb je de HDMI/DisplayPort kabel in de GPU geprikt? Of zit die in het moederbord...
Terug
Bovenaan