Laatste bijdragen

• G
    Dank je. Ik denk dat de 14600K sowieso afvalt, want voor die 60 euro wil ik wel een 14700K voor 6% betere prestaties. De 9800X3D levert...
  • T
    TehProNoob reageerde op het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H.
    Thanks voor de hulp! Ik ga em bestellen
  • T
    TehProNoob waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H met Leuk Leuk.
    Ik zou alles opnieuw installeren. Dan weet je zeker dat alles weer lekker werkt. Natuurlijk is het mogelijk om te clonen, maar dan heb...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H.
    Ik zou alles opnieuw installeren. Dan weet je zeker dat alles weer lekker werkt. Natuurlijk is het mogelijk om te clonen, maar dan heb...
  • T
    TehProNoob reageerde op het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H.
    Bedankt voor je hulp! Weet je toevallig ook of ik alles van mijn oude SSD op de nieuwe kan zetten? Of is het slim om alles gewoon...
  • T
    TehProNoob waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H met Leuk Leuk.
    Ik zie de voglende informatie staan in de manual: 1 x M.2 connector (Socket 3, M key, type 2242/2260/2280 SATA and PCIe x4/x2 (Note 2)...
  • ElmarN
    Ik zie dat er voor de 1700 socket enkele moederborden beschikbaar zijn met backside connections. Ze zijn echter allemaal Micro-ATX. Weet...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Upgrade componenten.
    Oei, klinkt alsof er flink wat gebeurt en ik zou eens beginnen met controleren of de CPU wel goed is. Als je een andere AM5 CPU hebt...
  • K
    koens reageerde op het onderwerp RAM uitbreiden.
    Dan zal ik eens gaan kijken voor een mooi setjes, dankjewel 😁
  • K
    koens waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp RAM uitbreiden met Leuk Leuk.
    Bij de keuze van het geheugen is het belangrijk dat je de compatibiliteit met het moederbord controleert. Maar dit zal lastig zijn bij...
  • JoestJ
    Moet eerlijk bekennen dat ik Tweakers heb gebruikt om moederborden op te zoeken met meerdere Sata aansluitingen. Als je voor een Intel...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H.
    Ik zie de voglende informatie staan in de manual: 1 x M.2 connector (Socket 3, M key, type 2242/2260/2280 SATA and PCIe x4/x2 (Note 2)...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp RAM uitbreiden.
    Bij de keuze van het geheugen is het belangrijk dat je de compatibiliteit met het moederbord controleert. Maar dit zal lastig zijn bij...
  • K
    koens heeft het onderwerp RAM uitbreiden geplaatst in Desktop & Gaming computers.
    Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar advies voor een RAM-upgrade. En momenteel zie ik door de bomen het bos niet echt meer, Ik ben nog...
  • G
    Hoe kon je die zo gauw vinden trouwens, want ik overweeg ook de 13700K en de 14700K van intel en dan moet ik naar een 1700 socket.
Terug
Bovenaan