Laatste bijdragen

• ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Beeldscherm.
    Hoi Just B, Zou je kunnen vertellen welke laptop je hebt?
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Upgrade componenten.
    Het is uit je verhaal onduidelijk wat hier nu misgaat en wanneer. Je hebt het over bios, windows installatie/update, en over je koeler...
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp MSI MAG 271QP QD-OLED x24.
    Welke is dat? Ik heb helemaal geen 4K 'budget' monitoren van Oled gezien. De goedkoopste die ik kon vinden was de Gigabyte van 570 of zo.
  • T
    Goedemiddag, Ik ben op zoek naar een complete high-end build (AI/workstation use case) en wil deze bij voorkeur in één keer aanschaffen...
  • J
    Just B heeft het onderwerp Beeldscherm geplaatst in Monitoren.
    Ik heb 1 beeldscherm op mijn HDMI poort zitten werkt perfect. Ik heb een 2de beeldscherm van USBC naar HDMI aangesloten de ene keer doet...
  • G
    Dank je. Ik denk dat de 14600K sowieso afvalt, want voor die 60 euro wil ik wel een 14700K voor 6% betere prestaties. De 9800X3D levert...
  • T
    TehProNoob reageerde op het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H.
    Thanks voor de hulp! Ik ga em bestellen
  • T
    TehProNoob waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H met Leuk Leuk.
    Ik zou alles opnieuw installeren. Dan weet je zeker dat alles weer lekker werkt. Natuurlijk is het mogelijk om te clonen, maar dan heb...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H.
    Ik zou alles opnieuw installeren. Dan weet je zeker dat alles weer lekker werkt. Natuurlijk is het mogelijk om te clonen, maar dan heb...
  • T
    TehProNoob reageerde op het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H.
    Bedankt voor je hulp! Weet je toevallig ook of ik alles van mijn oude SSD op de nieuwe kan zetten? Of is het slim om alles gewoon...
  • T
    TehProNoob waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp M.2 SSD op B450m S2H met Leuk Leuk.
    Ik zie de voglende informatie staan in de manual: 1 x M.2 connector (Socket 3, M key, type 2242/2260/2280 SATA and PCIe x4/x2 (Note 2)...
  • ElmarN
    Ik zie dat er voor de 1700 socket enkele moederborden beschikbaar zijn met backside connections. Ze zijn echter allemaal Micro-ATX. Weet...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Upgrade componenten.
    Oei, klinkt alsof er flink wat gebeurt en ik zou eens beginnen met controleren of de CPU wel goed is. Als je een andere AM5 CPU hebt...
  • K
    koens reageerde op het onderwerp RAM uitbreiden.
    Dan zal ik eens gaan kijken voor een mooi setjes, dankjewel 😁
  • K
    koens waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp RAM uitbreiden met Leuk Leuk.
    Bij de keuze van het geheugen is het belangrijk dat je de compatibiliteit met het moederbord controleert. Maar dit zal lastig zijn bij...
Terug
Bovenaan