Laatste bijdragen

• ElmarN
    Toch een vraag om advocaat van de duivel te zijn: Heb je de antenne wel aangesloten? De meeste moederborden werken wel zonder antenne...
  • ElmarN
    Heb je geprobeerd om de drivers te installeren via Armoury Crate? Heb je geprobeerd om de drivers te installeren via Gigabyte Control...
  • M
    maurothieme2201 reageerde op het onderwerp Amd 98003dx boot niet.
    Dat zou ik eventueel kunnen doen. Ik wist niet dat dit een optie was. Ik heb gister alles aangesloten met een vriend van mij en van...
  • A
    Arie Hoogland reageerde op het onderwerp Upgraden naar am5.
    Ik heb een vrij oud setje i-trigue 5600 van creative heeft helaas geen SPDIF
  • S
    Sidney reageerde op het onderwerp Case swap.
    True true👌🏽 toevallig ook totaal geen verschil tussen de Antec en de pre-installed fans van DeepCool, dus alles matched perfect😁
  • S
    Sidney waardeerde ElmarN's bericht in het onderwerp Case swap met Leuk Leuk.
    Heel netjes! Ziet er goed uit! Ik zei toch dat die Antec fans een goede keuze waren ;)
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Case swap.
    Heel netjes! Ziet er goed uit! Ik zei toch dat die Antec fans een goede keuze waren ;)
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Upgraden naar am5.
    Ik zou overstappen naar een optische kabel: SPDIF. De meeste 5.1 audio sets ondersteunen dit gewoon. Welke audio set heb je?
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp windows installeert niet.
    Kun je vertellen welke SSD je hebt. Het lijkt erop dat je SSD defect is. Als hij nog binnen garantie valt, zou ik hem voor RMA opsturen...
  • A
    Arie Hoogland heeft het onderwerp Upgraden naar am5 geplaatst in Computer componenten.
    Ik had even een vraagje,misschien iemand die het weet,ik wil namelijk opgraden naar Am 5 en nu heb ik dit moederbord op het oog...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Amd 98003dx boot niet.
    Dan lijkt het er toch op dat er iets mis gaat in de combinatie van jouw moederbord, CPU en geheugen. In plaats van opsturen naar...
  • S
    Sidney heeft het onderwerp Case swap geplaatst in Laat ons je PC build zien!.
    Deze 2 jaar geleden gebouwd in een NZXT H7 Flow (2022), en nu besloten deze op te frissen door hem over te zetten in een DeepCool CG530...
    • IMG_3684.webp
    • IMG_3691.webp
  • T
    tim2007 heeft het onderwerp windows installeert niet geplaatst in Software.
    hallo, ik kreeg opeens blue screen meldingen met de foutcode: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED. kwam er al snel achter dat mijn pc niet meer...
  • M
    maurothieme2201 reageerde op het onderwerp Amd 98003dx boot niet.
    Ik heb alles vorig jaar mei gekocht en alles deed het prima tot 2 maanden terug toen ik viel hij uit en daarna als ik probeerde mij pc...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Amd 98003dx boot niet.
    Wat zou kunnen, is dat je een moederbord hebt met een oudere BIOS versie erop. De 9800X3D wordt pas ondersteund vanaf versie 3.10...
Terug
Bovenaan