Laatste bijdragen

• ElmarN
    Ik hoop dat het een driver issue is. Probeer eens om DDU te draaien: DDU download link Deze verwijdert de oude graphics drivers...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Pc reboot telkens.
    Megekko is heel behulpzaam hierin. Als het niet werkt, krijg je binnen 30 dagen gewoon je geld terug. Je hoeft niet te 'eisen' ;) Maar...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp sff pc die ik wil maken.
    Ik zou nog kijken of je het moederbord kunt vervangen voor een B850 chipset. De B650 is een prima chipset, maar wel 'end of life'. Dat...
  • ElmarN
    ElmarN waardeerde PascalB's bericht in het onderwerp Geen beeld na CPU upgrade met Leuk Leuk.
    Hoi Elmar, Het probleem is afgelopen weekend opgelost. Vorige week naar Megekko gereden om de nieuwe CPU te laten testen. Die bleek goed...
  • ElmarN
    ElmarN waardeerde Slakever's bericht in het onderwerp Upgraden naar am5 met Leuk Leuk.
    als ik de specs bekijk van jou moederbord zie ik dit , lijkt er dus op dat je simpel weg je audio set aan kan sluiten met een 3.5mm jack...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp sff pc die ik wil maken.
    goede dag swoobly. ik vind zelf de DeepCool CH160 MESH WH heel fijn vanwege het handvat maar het passen van de cases in een normale...
  • A
    Arie Hoogland reageerde op het onderwerp Upgraden naar am5.
    Dat zou wel goed uitkomen ja ,maar bedankt voor de info
  • A
    Arie Hoogland waardeerde Slakever's bericht in het onderwerp Upgraden naar am5 met Leuk Leuk.
    als ik de specs bekijk van jou moederbord zie ik dit , lijkt er dus op dat je simpel weg je audio set aan kan sluiten met een 3.5mm jack...
  • S
    swoobly heeft het onderwerp sff pc die ik wil maken geplaatst in Computer componenten.
    ik wil een small form factor pc maken die ik mee kan nemen als ik op reis ga, dus die moet in een rugzak passen ik heb al wat onderdelen...
  • P
    PascalB reageerde op het onderwerp Geen beeld na CPU upgrade.
    Hoi Elmar, Het probleem is afgelopen weekend opgelost. Vorige week naar Megekko gereden om de nieuwe CPU te laten testen. Die bleek goed...
  • Slakever
    Slakever reageerde op het onderwerp Upgraden naar am5.
    • 1778062298043.webp
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Geen beeld na CPU upgrade.
    Hoi Pascal, Wat mij opvalt is dat je geen beeld meer hebt nadat je van een CPU mét integrated graphics bent overgestapt naar een CPU...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Synology NAS DS225+ HDD schijven.
    Ik zou even een nieuwe post maken. Je komt dan bij de meeste mensen in de "nieuwe berichten" categorie met 0 reacties (mocht je dat...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp RGB.
    Je hebt je serienummer niet nodig hoor. Je kunt Armoury Crate gewoon downloaden en de software herkent dan welk moederbord je hebt...
  • ElmarN
    Dan klinkt het alsof de WiFi chip een defect heeft. Je kunt het moederbord voor RMA bij Megekko aanbieden. Dan weet ik zeker dat zij...
Terug
Bovenaan