Laatste bijdragen

• TechViking
    TechViking reageerde op het onderwerp Welke kabel voor monitor.
    Hoi Steynkrans, Hdmi of dp maakt niet uit voor je 2e monitor, het zou allebei moeten werken :)
  • TechViking
    TechViking reageerde op het onderwerp Aansluiting GPU.
    Hoi Oswald, Je kunt de GPU gewoon op 6 aansluiten en de losse 2 niet aansluiten. Dan zou het gewoon moeten werken.
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Diverse errors..
    Ik had voor een aantal weken een soortgelijk probleem: crashes na windows update, bij antivirus scan en bij het starten van obs studio...
  • D
    denise heeft het onderwerp Diverse errors. geplaatst in Desktop & Gaming computers.
    Goedemiddag, Begin 2025 spullen aangeschaft voor bouwen pc Asus rog strix z790h gaming wifi moederbord Msi geforce rtx 5080 2x 32 gb...
    • 20260803_135205.webp
    • 20260803_133533.webp
    • 20260803_121022.webp
    • IMG-20260328-WA0005.webp
    • IMG-20260328-WA0006.webp
    • IMG-20260328-WA0007.webp
    • IMG-20260409-WA0011.webp
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Budget computer bouwen.
    Ja, dat scheelt wel als je voor 16GB RAM gaat en niet 32. Keurig systeem voor weinig geld. Je RAM stick is ook compatibel met het...
  • R
    RO159 heeft het onderwerp Budget computer bouwen geplaatst in Computer componenten.
    Hallo allemaal, Dit is de eerste keer dat ik zelf een budgetdesktop ga bouwen. Ik twijfel alleen nog of ik voor de juiste componenten...
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Aansluiting GPU.
    Kun je de nieuwe videokaart nu wel of niet aansluiten? Als je voeding niet de juiste kabels heeft voor je nieuwe gpu ben je denk ik toch...
  • H
    hanzzz33 heeft het onderwerp Sound kaart pc geplaatst in Computer componenten.
    Wat is een goede sound kaart voor je pc? En is een externe geluidskaart ook goed?
  • S
    semtheman heeft het onderwerp AIO cooler geplaatst in Computer componenten.
    Goedeavond, Ik wilde vandaag mijn pc gaan bouwen maar liep tegen het probleem aan dat mijn arctic freezer iii pro radiator+fans te hoog...
  • S
    sietsophrenia heeft het onderwerp Mijn noctua build geplaatst in Laat ons je PC build zien!.
    Besloten een zo stil mogelijke pc te bouwen met als gevolg. Veel creme bruin. Super stil en lekker koud.
    • 17856581525678406618069530319199.webp
  • O
    Oswald reageerde op het onderwerp Aansluiting GPU.
    Hoi TechViking, bedankt voor je reactie/vraag. De oude kaart, die ik weer heb teruggeplaatst, heeft 8 gaatjes voor de kabels vanaf het...
    • GPU1.webp
    • GPU2.webp
  • S
    steynkrans heeft het onderwerp Welke kabel voor monitor geplaatst in Monitoren.
    Ik wil een dual monitor setup doen maar welke hdmi of display kabels moet ik gebruiken mijn main monitor word, AOC G4 Q27G42XE 27" QHD...
  • V
    Vexkin waardeerde Geronimo's bericht in het onderwerp Advies gezocht nieuwe Desktop PC met Leuk Leuk.
    Wat ik meestal zie in de boodschappenlijstjes die mensen maken is dat als je kiest voor een 9060 XT 16GB videokaart, een AMD 9600x en...
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Advies gezocht nieuwe Desktop PC.
    Wat ik meestal zie in de boodschappenlijstjes die mensen maken is dat als je kiest voor een 9060 XT 16GB videokaart, een AMD 9600x en...
  • TechViking
    TechViking reageerde op het onderwerp Feedback PC Build.
    Wat was het euvel? Even als afsluiter, voor het geval anderen met hetzelfde probleem zitten?
Terug
Bovenaan