Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik mis alleen een foto van frankenstein nog hahamijn franksteinbuild 🤣🤣
Thx... Het valt waarschijnlijk meer op dan andere normale pc's😁@DMG jouw PC is echt gestoord
Euhmintel 10900x 3.70ghz 56gb ddr4 3200mhz ram
11gb rtx2080ti videokaart met proccesor koeler erop 🤣🤭
850watt voeding
Bekijk bijlage 175
Het is maar goed dat dat info scherm erbij hangt anders had ik veel vragen.Bekijk bijlage 184Hallo allemaal!
Ben heel erg blij dat kan ik mij nieuwste project hier delen.
Ik zal zeggen dat het een hele uitdaging was om alles in elkaar te zetten en hele bord met de hand maken en passen. De plaat is licht gecoat met epoxy.
Wat ziet op de board?
Asus RoG Maximus Z790 Hero met 13900k met bitspower-contactframe en EK-Velocity 2-waterblok (temperaturen in benchmarks 68 graden bij 260W-verbruik), tijdens het Gaming iets boven de 50 graden.
Asus RoG Strix Rtx 4090 OC met Alphacool Core waterblok blok, Originele Thermalpads vervangen op Fhonda 15kw, de temperatuur tussen de core en het geheugen is enkele graden hoger, Kryonaut Grizzly Extrem op zowel de GPU als de CPU core. Kerntemperatuur in synthetische benchmarks maximaal 49/50 graden bij 560W, tijdens gamen rond 42/44.
RAM
Corsair Dominator Titanium 7200mhz 2x24gb 48gb cl36
Twee Hardware Labs Nemesis Ice GTX 360 Radiatoren naar mijn mening het beste zijn voor Custom loop qua temperatuuren en flow in vergelijking met andere merken, en 12 fans van Lian-li Infinity.
Aorus 1200w Platinum voeding met op maat gemaakte Custom kabels door Joey Verhaar
Ek Quantum FLT 360 d5 PWM-pomp met Bitspower Multi-Link Deluxe White en 16 mm Petg
Digitale Flow en temperatuur meter van Barrowch
Twee snelle Samsung 990 pro 4TB (8tb)
Die ultra snel werken samen in raid0
Genoeg ruimte voor Games 😁
Monitor die aan de arm hangt voor gamen of statistieken, werkt perfect met Aida64
27 inch 1080p 240hz Samsung odyssey g4
Ik heb die Lian Li cases best vaak voorbij zien komen.Bekijk bijlage 284
Lian Li o11 dynamic evo rgb case, met offc Lian Li LCD fans en 360 infinity koeler.
Rtx4070 super
Intel i7 13700k
Msi mag z790 tomahawk
Leuk om elke paar dagen es te veranderen van kleuren
Pc specs als dit zijn totale overkill voor me en vooral die 1300w voeding.Ook nu maar eens mijn pc laten tonen. De pc zelf:
MSI MEG prospect 700R behuizing,
MSI MEG Z790 ACE mobo,
I9 13900k cpu,
Thermaltake TH360 V2 waterkoeler,
GSKILL neo 6000mhz totaal 64GB werkgeheugen,
MSI MEG ai1300P 1300 watt PSU,
MSI 3080ti supprim x GPU,
Fans thermaltake pure argb 120mm 7x,
En verschillende SSD's,
Rand appratuur:
LG ultragear oled 27inch,
MSI Optix mpg27cq,
Logitech g915 wireless toetsenbord,
Logitech g502x wireless muis,
Logitech G560 speakers,
Stealseries artics pro wireless,
Stoel gebruik ik van nobelchairs, dit bevalt mij heel goed.
Haha is het ook wel, het is ook meer leuk voor de heb dan wat ik echt nodig heb. 😉Pc specs als dit zijn totale overkill voor me en vooral die 1300w voeding.
Ben nog nooit bovern 750w geweest hehe.
Dat rood is wel ziek moet ik zeggen.