MexicanBatman
Member
soms als je er snel bij ben is bij MaxICT de eerste kaarten redelijk geprijst ik had mazzel met een 5090 succes
al zijn de reviews voor MaxICT niet zo leuk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarom bestel ik gewoon altijd met Klarna heb ik ook geen probleem met terug betalingenMaxICT levert niet, is mijn ervaring. Zelfs geen magnetron van €100. Als jij (MexicanBatman) via die club de 5090 tgn een redelijke prijs ook echt hebt ontvangen, is dat alleen maar mooi.👍
Vwb Coolblue: ze hebben de 5000 gpu's niet en zodra wel, passen ze de prijs marktconform aan. MSI verkoopt via hun eigen Duitse webshop de 5080 Ventus OC voor €1.469, dus dat is ong. het minimum. LDLC: €1.570. Uitverkocht natuurlijk.
Welke heb je besteld? En heb je het al binnen?soms als je er snel bij ben is bij MaxICT de eerste kaarten redelijk geprijst ik had mazzel met een 5090 succes
rtx 5090 vangaurd SOC launch editon zou 25ste geleverd wordenWelke heb je besteld? En heb je het al binnen?
Ja ik heb de vanguard ook besteld haha, zien wie het eerst krijgt. Ook staat deze niet meer op de site.rtx 5090 vangaurd SOC launch editon zou 25ste geleverd worden
ik had hem voor 2800,- jij? na mij klarna betaling was hij al omhoog in prijs , ik was er redelijk snel bij nu maar hopen dat hij binnen komt laat het wetenJa ik heb de vanguard ook besteld haha, zien wie het eerst krijgt. Ook staat deze niet meer op de site.
Ik ook zoiets. Zometeen hebben ze 100 bestellingen en kan je fluiten naar je kaart. Gelukkig ook met klarna betaald betaal in 3ik had hem voor 2800,- jij? ik was er redelijk snel bij nu maar hopen dat hij binnen komt laat het weten
dan @ je me wanneer ze verzonden hebben dan kijken we wie eerder was, ik moet mijn PSU nog kopen maar wacht ff tot ze hem verzendenIk ook zoiets. Zometeen hebben ze 100 bestellingen en kan je fluiten naar je kaart. Gelukkig ook met klarna betaald betaal in 3
Die heb ik al gekocht.😀dan @ je me wanneer ze verzonden hebben dan kijken we wie eerder was, ik moet mijn PSU nog kopen maar wacht ff tot ze hem verzenden
Je kan beter wedden op 2 paarden. We zien het wel. Nu hebben we in iedergeval ziezo niksIk weet het natuurlijk niet, alleen lees de reviews op Trustpilot. Daarnaast wachten wij (even off topic) sinds medio januari op een magnetron die op voorraad zou zijn bij MaxICT. Leverdatum: 23 januari. Niet uitgeleverd. Bellen kan, duurt een kwartier voordat ze opnemen. "We hebben de leverancier weer een mail gestuurd. Afwachten.", wordt er dan gezegd.
Ga morgen die order annuleren. Ik hoop van harte dat het bij jullie wel goed gaat.