Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Als jii er blij mee bent. Prima toch.
Ik weet dat ik dat ooit met 1500/2000 euro verlies moet gaan verkopen en daf ga ik dus niet doen.

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik toch wel verbaasd ben dat megekko dit zo doet. Zo veel bad will voor een paar kaarten? Dat kan 't toch niet waard zijn, althans, zou je denken??
Zijn ze dan helemaal niet bang voor reputatieschade misschien?
Hebben ze veel wisselende klanten uit andere landen binnen europa?
Hebben ze dit zo bij de andere launches ook zo gedaan en zijn ze erachter gekomen dat het helemaal 0 effect heeft?
Zijn we als consument echt zulke sneue toeters dat we dit allemaal vergeten zodra we die muismat hier voor 30 cent goedkoper kunnen krijgen dan ergens anders, of een halve dag eerder?
Ik weet niet zo goed wie ik de schuld moet geven, megekko of onszelf 😀

Ik heb m'n factuurtjes gedownload ... zo'n 3500 euro in een paar jaartjes.
Vooral losse zooi, dus geen grote bedragen maar vooral veel bestellingen met losse crap.
Dingen die ik ook makkelijk ergens anders voor hetzelfde kan kopen, maar ja ik had hier een account dus ...
Factuurtjes zitten in een mapje voor als ik nog eens een keer wat op tweakers wil zetten, maar m'n shop account ga ik eerst maar eens deleten.
Die 3500 euro aan toekomstige 'vaste' inkomsten van mij zijn ze alvast kwijt in ieder geval.
Nee, geen 'wraak' (lol) maar ik gun het ze gewoon niet meer, en erger nog ik vertrouw megekko eigenlijk ook niet meer zo.
Liever geen persoonsgegevens bij hen meer parkeren, als ik zie hoe ze opereren zeg maar. ...

edit* nou alleen nog even uitvogelen HOE... weet iemand hoe ik m'n shop account delete ??
Of kan ik het mededelen aan @megekko hier en kunnen jullie 'm verwijderen?

Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik toch wel verbaasd ben dat megekko dit zo doet. Zo veel bad will voor een paar kaarten? Dat kan 't toch niet waard zijn, althans, zou je denken??
Zijn ze dan helemaal niet bang voor reputatieschade misschien?
Hebben ze veel wisselende klanten uit andere landen binnen europa?
Hebben ze dit zo bij de andere launches ook zo gedaan en zijn ze erachter gekomen dat het helemaal 0 effect heeft?
Zijn we als consument echt zulke sneue toeters dat we dit allemaal vergeten zodra we die muismat hier voor 30 cent goedkoper kunnen krijgen dan ergens anders, of een halve dag eerder?
Ik weet niet zo goed wie ik de schuld moet geven, megekko of onszelf 😀

Als mensen zoals hierboven de kaarten blijven kopen voor deze smerige prijzen dan geef ik zeker de schuld aan hun.

jeetje, verwijderen shop account duurt 2 maanden? Ok dan. ...
Stuur hiervoor dan een e-mail naar info@megekko.nl met in het onderwerp 'verzoek tot verwijderen persoonsgegevens'. Wij zullen er dan zorg voor dragen dat jouw verzoek binnen 2 maanden na de aanvraag wordt uitgevoerd. Megekko account Het account waar al jouw persoonlijke gegevens inzichtelijk zijn.

prijzen zijn veels te hoog. je kunt onderhand beter bij een scalper gaan kopen.

mensen kopen het toch, dus waarom de prijzen/winst marge verlagen? eerlijk gezegd, als het je eigen bedrijf zou zijn, dan zou je de kaarten zelf ook voor deze prijzen aanbieden. voor ons als consument erg slecht!

1) ... niet 'onderhand'... je kunt gewoon letterlijk beter bij een scalper kopen dat is 1000 euro goedkoper. (nogmaals, letterlijk, 1000 euro)
2) Ik zou zelf bang zijn voor reputatieschade en verlies inkomsten op iets langere termijn. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat dat handjevol kaarten dit waard is voor zo'n vrij grote shop. Als ze er nou 50 per dag verkochten ja dan tikt 't wel lekker aan ... maar 1 of 2 per week? En dan zo te boek staan? hmm ja ik zou het niet doen ...
Maar, ik ben geen 'entrepeneur' dus ja wat weet ik :d

'na een tijdje' ... Tsja je kunt je zelfs dan nog afvragen of het 't wel waard is. Je wilt toch geen klanten verliezen, ook niet voor 'een tijdje' ?
Maar goed ik mag aannemen dat ze dit hebben meegenomen in hun gedachtegang en geconcludeerd hebben dat het 't waard is.
Want als ze echt alleen maar dingen op de extreem korte termijn zo van "omg 500 euro winst gemaakt (op een hele week) terwijl ze ondertussen 10 klanten kwijt zijn voor 'een tijdje', dat lijkt me vrij dom en kortzichtig.

Laat ik 't zo zeggen ... de NAAM van je bedrijf heeft toch ook waarde lijkt me?

Laatst bewerkt:
denk niet dat ze veel klanten verloren hebben. alleen de klanten die het niet eens zijn met de huidige prijzen van de 5000series. ik vind ze ook veels te hoog en heb daarom bij amazon besteld, voor een veel betere prijs. dus mij als 1 klant minder voor de 5090

Mensen, gewoon een paar maanden geduld hebben. De 4090 was op een gegeven moment ook onder de 1700 euro te krijgen.
Gewoon eventjes wachten tot de supply eindelijk het demand een beetje overneemt.

Sorry... ik moest
Hebben ze je gisteren deze kaart gestuurd?
Een paar dagen geleden kocht ik een kaart van een andere website en deze bleek niet op voorraad. Ze antwoordden dat ik waarschijnlijk vooraf had besteld, wat niet waar was. Ze schreven ook dat ze niet precies weten wanneer ze het zullen verzenden, omdat er veel vraag is naar de kaarten, het kan weken of maanden duren. Ik heb de bestelling geannuleerd en wacht op een terugbetaling. Gisteren kocht ik Arous Master op Megekko, de informatie was een dag verzending, dus ik dacht dat ze de kaart gisteren zouden sturen, maar dat gebeurde niet. Ik ben bang dat ze misschien ook kaarten verkopen die ze niet hebben, zoals in een andere winkel. Ik zal ze vandaag een e-mail sturen met de vraag wanneer ze het zullen verzenden, aangezien het vandaag zou moeten arriveren, maar nog niet is verzonden.

Hebben ze je gisteren deze kaart gestuurd?
Een paar dagen geleden kocht ik een kaart van een andere website en deze bleek niet op voorraad. Ze antwoordden dat ik waarschijnlijk vooraf had besteld, wat niet waar was. Ze schreven ook dat ze niet precies weten wanneer ze het zullen verzenden, omdat er veel vraag is naar de kaarten, het kan weken of maanden duren. Ik heb de bestelling geannuleerd en wacht op een terugbetaling. Gisteren kocht ik Arous Master op Megekko, de informatie was een dag verzending, dus ik dacht dat ze de kaart gisteren zouden sturen, maar dat gebeurde niet. Ik ben bang dat ze misschien ook kaarten verkopen die ze niet hebben, zoals in een andere winkel. Ik zal ze vandaag een e-mail sturen met de vraag wanneer ze het zullen verzenden, aangezien het vandaag zou moeten arriveren, maar nog niet is verzonden.
Het is niet verzonden omdat ik gekozen heb voor bezorging via Post NL punt, Post NL pakketten kunnen niet verzekerd worden. Helaas heb ik de bestelling moeten annuleren omdat ik momenteel geen pakket kan bestellen op het factuuradres :/

megekko is nu hun kaarten op marktplaats aan het zetten 🤣🤣
Yo wat is dit voor een bedrijf ?!
't wordt echt steeds gekker

Terug
Bovenaan