Honeybadger
Nieuw forumlid
heeft iemand een Asus 5090 tuf gekocht?
Is er veel verschil tussen astral en tuf ? ( in game performance)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, vwb prestaties. De OC mogelijkheden zijn wat meer beperkt dus je haalt geen hoogste scores in benches ofzo. In gaming of als creator geen echt noemenswaardig verschil.heeft iemand een Asus 5090 tuf gekocht?
Alternate Nederland idd met deze launch. Verder weer de Duitse Alternate (levert niet aan NL), het Franse LDLC en het Duitse Notebooksbilliger. Bij deze laatste twee was daardoor alles snel uitverkocht.Zelfs de AMD kaarten niet aan msrp. Iemand die een webshop kent die wel om zijn klanten geeft?
200 euro zeg maar 300 euro op het moment kan je beter een 5070 kopen van nvidea ook al heeft ie 4gb minder vram
De RTX 5000 grafische kaarten zijn nu te bestellen bij Max ICT! - Max ICT B.V. · Dé ICT webwinkel voor zakelijk & consument
De RTX 5000 grafische kaarten zijn nu te bestellen bij Max ICT! Upgrade jouw setup met ray tracing en DLSS. Bestel nu, maar wees er snel bij – voorraad en lmaxict.nl
MSRP €639 - XT €695 en alleen de eerst 1000 stuks ofzo van enkele AIB's.Most overrated cards AMD RX 9070. MSRP 550 euro, 4070 performance liggen nu in de oplichter winkels voor 1000 euro plus.
LOOLOOOOOLLOL
![]()
AMD Radeon RX 9070 XT Specs
AMD Navi 48, 2970 MHz, 4096 Cores, 256 TMUs, 128 ROPs, 16384 MB GDDR6, 2518 MHz, 256 bitwww.techpowerup.com
Ik hoop voor je dat je wat krijgt, zag toevallig dat het pand te huur stond.Had ik ook gezien ... bestelling is gelukt, betaling ook, alleen -- factuur nog ..... is er nog niet door .... pfffff ....
Op, hoop van zege ..
☘︎
Link werkt ondertussen niet meer :-s
Like EVGA did when they were still a board partner. It's not flawless and waiting times could be tremendously long.4500 euros for a Vanguard. If you care about your customers, you arrange for a notification queue for all your previous buyers, you add a limit of 1 GPU per ID, anything but raising the prices to an absurd level. Customers want the product but you keep it in stock because you are greedy. In this case, you are worst than the scalper. At least the scalper adapts the price when the product is not sold. I know so many that will pay additional money for a good card but 2000 euros on top is just wrong.
En heb je al nieuws van de bestelling?Had ik ook gezien ... bestelling is gelukt, betaling ook, alleen -- factuur nog ..... is er nog niet door .... pfffff ....
Op, hoop van zege ..
☘︎
Link werkt ondertussen niet meer :-s
nee alleen dat ik nr2 in lijst ben en ik zag dat megekko al wel een vangaurd binnen heeft dus ze komen er aan , had gebeld en ze zouden leverancier weer mailen ofzoAls ik deze prijzen zie ben ik nog blij dat ik een astral heb kunnen scoren voor 3700🤣😛
En heb je al nieuws van de bestelling?