MexicanBatman
Member
il ga de vangaurd annuleren heb een gigabyte waterforce 5090 gekocht
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede site die nbb .Dan krijg je teminste wel geleverd.2 maanden voor rtx 5090 vangaurd van MaxIct geen levertijd. ben blij dat notebooksbilliger.de zo snel is en ook nog de prijs aanpassen na bestelling toen hij goedkoper werdt
Ik ook.Wacht tot die max 2200 euro is.Of een ander A merk.Bouw al 25 jaar mijn eigen Pc en voor vrienden en Familie.
En de garantie dan?Kan je het ophalen?Kan je bellen als er iets is?Nee denk het niet.
Bovendien is al gebleken dat de enige andere optie (Gigabyte waterforce) niet zo goed is qua build en performance dus ik raad iedereen die net als ik een pre-installed waterblock wil mét 3j fabrieksgarantie en nul risico aan om hier toe te happen als je niet de luxe hebt om nog veel langer te wachten.
Je hebt standaard gewoon 2 jaar fabrieksgarantie. Mijn ervaringen met de Megekko klachtenafhandeling zijn goed. Ik heb twee maal iets terug gezonden en twee maal een nieuw of vervangend product gekregen. En via de email reageren ze bij mij vrijwel altijd in een paar uur.En de garantie dan?Kan je het ophalen?Kan je bellen als er iets is?Nee denk het niet.
Op mijn laatste mail is niet gereageerd.Hebben ze een telefoon nummer wat verplicht is?Heb er 2 gevonden die niet meer bestaan.Je hebt standaard gewoon 2 jaar fabrieksgarantie. Mijn ervaringen met de Megekko klachtenafhandeling zijn goed. Ik heb twee maal iets terug gezonden en twee maal een nieuw of vervangend product gekregen. En via de email reageren ze bij mij vrijwel altijd in een paar uur.
Ja dat is al niet normaal.je kunt ze niet bellen
Dat zijn de goedkoopste versies.Kan nog wel wat goedkoper.2000 euro is een nette prijs voor die kaart.Mygod.. Einderlijk! Was in de begin van dezen topic met die kaarten WAT EEN HELL!
EINDERLIJK! heb ik nou eens kaart kunnen kopen met opzicht goede prijs! en nog mazzle ook! gelijk weer naar 3300 euro gegaanBekijk bijlage 1700
Dat zijn de goedkoopste versies.Kan nog wel wat goedkoper.2000 euro is een nette prijs voor die kaart.