Lianli Ga 2 LCD 360 Cooler instaleren

Carlosgreek

Nieuw forumlid
Beste ,

Ik ben geen expert in pc bouwen en dit is mijn eerste zelf build.
Ik heb ooit mijn pc laten bouwen door iemand en die heeft de Lianli Ga2 LCD 360 koeler erin gedaan.
Nou wil ik de koeler in mijn nieuwe build meenemen , alleen heb ik dan een am5 socket.
Dus past deze socket kit niet en de andere onderdelen die bij de koeler zitten heb ik niet.

Daarbij horen dan verloopstukken neem ik aan.
Alleen geen idee welke ik moet hebben.

Dit is mijn koeler :

image0.webp

En dit is mijn nieuwe moederbord:
IMG_7140.webp

Nou heb ik in een video deze clips gezien om hem te bevestigen.
En dan kan ik mijn koeler erop krijgen.

IMG_7144.webp

Mijn vraag is weet iemand hoe ze heten?
En waar ik ze kan bestellen?

Alvast bedankt !

Je noemt die onderdelen vaak 'mounting brackets'. Die worden origineel bij de koeler meegeleverd, maar als de machine ooit gebouwd is voor een Intel socket en die brackets zijn verloren geraakt, dan weet ik niet of je die nog kunt krijgen.

Mijn advies zou zijn, een e-mail sturen naar Lian Li met de vraag of ze een AM5 mounting bracket voor je koeler na kunnen leveren, dat is je beste kans!

Je noemt die onderdelen vaak 'mounting brackets'. Die worden origineel bij de koeler meegeleverd, maar als de machine ooit gebouwd is voor een Intel socket en die brackets zijn verloren geraakt, dan weet ik niet of je die nog kunt krijgen.

Mijn advies zou zijn, een e-mail sturen naar Lian Li met de vraag of ze een AM5 mounting bracket voor je koeler na kunnen leveren, dat is je beste kans!

Top , Dankjewel voor je reactie!
Ga ik proberen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan