Hoi. Ik heb zojuist een Asus Zenscreen MB 166C gekocht, een portable beeldscherm.
Deze heb ik aangeschaft om als tweede scherm te gebruiken, handig voor gamen (discord) en fotobewerken etc.
Ik heb hiervoor gekozen door gebrek aan ruimte op mijn bureau, dit leek mij ideaal.
Alleen nu probeerde ik deze aan te sluiten, kom ik erachter dat mijn computer poorten niet de juiste ondersteuning hebben.
Balen, nu zit ik met een apparaat wat ik niet kan gebruiken~
Wat kan ik nu doen? Moet ik een speciale kabel hebben?
Ik heb er allemaal maar weinig verstand van, ik dacht dat ik goed gekeken had of ik het juiste aan had geschaft, maar mijn pc wil het allemaal niet.
Het betreft dit scherm:
www.megekko.nl
Deze heb ik aangeschaft om als tweede scherm te gebruiken, handig voor gamen (discord) en fotobewerken etc.
Ik heb hiervoor gekozen door gebrek aan ruimte op mijn bureau, dit leek mij ideaal.
Alleen nu probeerde ik deze aan te sluiten, kom ik erachter dat mijn computer poorten niet de juiste ondersteuning hebben.
Balen, nu zit ik met een apparaat wat ik niet kan gebruiken~
Wat kan ik nu doen? Moet ik een speciale kabel hebben?
Ik heb er allemaal maar weinig verstand van, ik dacht dat ik goed gekeken had of ik het juiste aan had geschaft, maar mijn pc wil het allemaal niet.
Het betreft dit scherm:
Megekko.nl - ASUS ZenScreen MB166C 15.6" Full HD 60Hz Portable IPS monito
De ASUS ZenScreen MB166C is een 15,6-inch Full HD IPS-monitor met een resolutie van 1920 x 1080 pixels en een verversingssnelheid van 60 Hz.