Waarom is de ene monitor meer dan dubbel de prijs met minimale verschillen

meneer

Nieuw forumlid
Hallo

Ik ben aan het twijfelen tussen deze 2 monitoren maar snap niet goed waarom er zo een groot prijsverschil is.
De monitor is niet bedoeld om te gamen als main maar eerder werk met videos en vfx.

Hallo meneer,.

Die CPQ is een puur zakelijk gericht model met 98W USB C en een KVM switch. De CQR is een Black Friday deal; voor een puur gaming 34" VA curved scherm.

Beste Base_NL

Bedankt voor de reactie. De KVM functie is niet iets wat ik zou gebruiken, en de usb c is mooi meegenomen maar geen must. Maar zijn deze functies dan de enigste die verantwoordelijk zijn voor het prijsverschil?
Hallo meneer,.

Die CPQ is een puur zakelijk gericht model met 98W USB C en een KVM switch. De CQR is een Black Friday deal; voor een puur gaming 34" VA curved scherm.

Momenteel wel, MSI heeft een flinke investering gedaan om het gaming model in prijs te verlagen, dus het verschil is inderdaad groot voor de featureset. Maar het is momenteel niet iets wat we kunnen beinvloeden!

Momenteel wel, MSI heeft een flinke investering gedaan om het gaming model in prijs te verlagen, dus het verschil is inderdaad groot voor de featureset. Maar het is momenteel niet iets wat we kunnen beinvloeden!
Oke, aangezien alle specificaties die ik zoek ook aanwezig zijn in het 'gaming' scherm lijkt dat mij de logische keuze. Bedankt voor de info!

Terug
Bovenaan