Beste lezer(s),
Ik zoek advies\suggesties voor een interne dvd\ cd Writer\Reader(optische driver) voor een ASUS mini tower. Dit heb ik nodig voor oude archief bestanden.
Ik ben door de helpdesk van Megekko naar deze forum verwezen.
Zie hieronder mijn vragen die ik gesteld had aan de Meggeko helpdesk.
"
In juli vorig jaar heb ik een ASUS desktop bij jullie gekocht.
Het gaat om : ASUS 15L V500MV-13620H030W.
Ik heb toen de optie om een interne DVD\CD brander te laten inbouwen niet genomen.
Dat wil ik alsnog (zelf) doen.
Mijn vraag is: kan dit (nog) in deze configuratie?
Zo ja, welke zou u mij adviseren en moet ik hierbij een stroomvoorzieningkabel en\of SATA kabel bij bestellen?"
Gezien dat deze configuratie met deze optie te bestellen was, leek mij dat ik deze toevoeging nu makkelijk kunnen nabestellen, maar dat lukt mij niet.
PS: Er is ruimte voorhanden voor deze voorziening in de desktop en gaat mijn voorkeur naar interne dan externe.
Alvast dank.
Lomi
Beste lezer,
Ik heb toen de optie om een interne DVD\CD brander te laten inbouwen niet genomen.
Zo ja, welke zou u mij adviseren en moet ik hierbij een stroomvoorzieningkabel en\of SATA kabel bij bestellen?
Klantnummer:11252306.
Factuurnummer: M002918477.
PS: Er is ruimte voorhanden voor deze voorziening in de desktop.
Ik zoek advies\suggesties voor een interne dvd\ cd Writer\Reader(optische driver) voor een ASUS mini tower. Dit heb ik nodig voor oude archief bestanden.
Ik ben door de helpdesk van Megekko naar deze forum verwezen.
Zie hieronder mijn vragen die ik gesteld had aan de Meggeko helpdesk.
"
Zo ja, welke zou u mij adviseren en moet ik hierbij een stroomvoorzieningkabel en\of SATA kabel bij bestellen?"
Gezien dat deze configuratie met deze optie te bestellen was, leek mij dat ik deze toevoeging nu makkelijk kunnen nabestellen, maar dat lukt mij niet.
PS: Er is ruimte voorhanden voor deze voorziening in de desktop en gaat mijn voorkeur naar interne dan externe.
Alvast dank.
Lomi
|
Beste lezer,
Zo ja, welke zou u mij adviseren en moet ik hierbij een stroomvoorzieningkabel en\of SATA kabel bij bestellen?
Klantnummer:11252306.
Factuurnummer: M002918477.
PS: Er is ruimte voorhanden voor deze voorziening in de desktop.