PC uit 2018 uitbreiden of vervangen?

newsystembuilder

Nieuw forumlid
Hallo iedereen, wie kan mij helpen om mijn pc uit te breiden of te vervangen?

Op dit moment heb ik een oudere HP game PC staan met een 256GB M.2 SSD erin, en ik denk erover om hem uit te breiden. Alleen ondersteunt mijn moederbord type 3 en niet hoger aan SSD's. Type pc is een HP Desktop 880-152nd uit 2018.

Wat zouden jullie mij aanraden, aangezien mijn grafische kaart (Nvidia 1060 6GB) inmiddels ook niet meer wordt ondersteund qua driver?

Tevens de vraag wat voor (type) SSD jullie zouden adviseren voor een mediastreamer van Eversolo, de DMP-A8? Hier kan maximaal 4TB in, zag ik.

Quote Gemini:
The Eversolo DMP-A8 supports M.2 NVMe SSDs with a 2280 form factor, utilizing the PCIe 3.0 protocol.

voor als je wil kijken naar ssd zal ik nu zelf kijken naar de Lexar NM620 die lijk nu het beste uit te komen kwa prijs kwaliteit. nu kan je gewoonlijk ook pcie 4 ssd's aansluiten op pcie 3 slots nu kan dit omdat het een prebuilt is wel mogelijk niet werken maar stel het werk heb je wel een betere ssd alas je die ooit overbrengt naar een nieuwe pc in dit geval zal ik kijken naar de Lexar LNQ790 2TB M.2 SSD

als je voor een nieuwe pc wil kijken zal een built nu wel wat prijziger zijn door het gehele AI gedoe nu je zou kunnen kijken naar de Erazer die is nu nog oke geprijst is.

Terug
Bovenaan