Goedemiddag,
Ik zit er over na te denken om mijn PC build te upgraden en heb hierbij jullie kennis nodig. Mijn huisige setup ziet er als volgt uit en is inmiddels een jaar of 5 oud.
Moederbord MSI B450M PRO-VDH MAX
CPU AMD Ryzen 5 3600
GPU GIGABYTE Geforce RTX 2070 Super Gaming OC 3X 8G
PSU Corsair TX650M V2 PSU
RAM Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16
SSD Samsung 860 EVO 1TB SSD
CASE Cooler Master Masterbox lite 3.1 Micro ATX
Scherm AOC CQ27G2U/BK
Ik merk dat bij het gamen dat mijn GPU toch wel vaak zo tegen de 95% aan zit. Daarnaast wil mijn vriendin ook graag fotobewerking gaan doen op mijn PC. Vanwege de fotobewerking wil ik graag de RAM uitbreiden met 2x 8GB. Voor wat betreft de GPU, wat raden jullie hier voor aan? En met extra RAM en een andere GPU, is de rest dan nog voldoende of dient hier ook iets in aangepast te worden?
Groeten Koen
Ik zit er over na te denken om mijn PC build te upgraden en heb hierbij jullie kennis nodig. Mijn huisige setup ziet er als volgt uit en is inmiddels een jaar of 5 oud.
Moederbord MSI B450M PRO-VDH MAX
CPU AMD Ryzen 5 3600
GPU GIGABYTE Geforce RTX 2070 Super Gaming OC 3X 8G
PSU Corsair TX650M V2 PSU
RAM Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16
SSD Samsung 860 EVO 1TB SSD
CASE Cooler Master Masterbox lite 3.1 Micro ATX
Scherm AOC CQ27G2U/BK
Ik merk dat bij het gamen dat mijn GPU toch wel vaak zo tegen de 95% aan zit. Daarnaast wil mijn vriendin ook graag fotobewerking gaan doen op mijn PC. Vanwege de fotobewerking wil ik graag de RAM uitbreiden met 2x 8GB. Voor wat betreft de GPU, wat raden jullie hier voor aan? En met extra RAM en een andere GPU, is de rest dan nog voldoende of dient hier ook iets in aangepast te worden?
Groeten Koen