Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

soms als je er snel bij ben is bij MaxICT de eerste kaarten redelijk geprijst ik had mazzel met een 5090 succes

al zijn de reviews voor MaxICT niet zo leuk

MaxICT levert niet, is mijn ervaring. Zelfs geen magnetron van €100. Als jij (MexicanBatman) via die club de 5090 tgn een redelijke prijs ook echt hebt ontvangen, is dat alleen maar mooi.👍

Vwb Coolblue: ze hebben de 5000 gpu's niet en zodra wel, passen ze de prijs marktconform aan. MSI verkoopt via hun eigen Duitse webshop de 5080 Ventus OC voor €1.469, dus dat is ong. het minimum. LDLC: €1.570. Uitverkocht natuurlijk.

MaxICT levert niet, is mijn ervaring. Zelfs geen magnetron van €100. Als jij (MexicanBatman) via die club de 5090 tgn een redelijke prijs ook echt hebt ontvangen, is dat alleen maar mooi.👍

Vwb Coolblue: ze hebben de 5000 gpu's niet en zodra wel, passen ze de prijs marktconform aan. MSI verkoopt via hun eigen Duitse webshop de 5080 Ventus OC voor €1.469, dus dat is ong. het minimum. LDLC: €1.570. Uitverkocht natuurlijk.
daarom bestel ik gewoon altijd met Klarna heb ik ook geen probleem met terug betalingen

Ik weet het natuurlijk niet, alleen lees de reviews op Trustpilot. Daarnaast wachten wij (even off topic) sinds medio januari op een magnetron die op voorraad zou zijn bij MaxICT. Leverdatum: 23 januari. Niet uitgeleverd. Bellen kan, duurt een kwartier voordat ze opnemen. "We hebben de leverancier weer een mail gestuurd. Afwachten.", wordt er dan gezegd.
Ga morgen die order annuleren. Ik hoop van harte dat het bij jullie wel goed gaat.

Hoef niet eens meer wat te zeggen hier. Iedereen heeft het al gedaan😂😂

Mooi om te zien hoe je jezelf de ondergang in jaagt. Wat een stel boeven hier in Nederland.

Ik weet het natuurlijk niet, alleen lees de reviews op Trustpilot. Daarnaast wachten wij (even off topic) sinds medio januari op een magnetron die op voorraad zou zijn bij MaxICT. Leverdatum: 23 januari. Niet uitgeleverd. Bellen kan, duurt een kwartier voordat ze opnemen. "We hebben de leverancier weer een mail gestuurd. Afwachten.", wordt er dan gezegd.
Ga morgen die order annuleren. Ik hoop van harte dat het bij jullie wel goed gaat.
Je kan beter wedden op 2 paarden. We zien het wel. Nu hebben we in iedergeval ziezo niks

Zeg dat maar niet tgn Máxima.🤣

Terug on topic: Megekko en Azerty zijn met deze Ti launch idd niet ok bezig. Jmmr om te zien. Prijzen bijna over de kop is onhandige keuze.

Ja,als deze prijzen blijven aanhouden de volgende jaren telkens er een nieuwe gen is ziet het er zeer slecht uit voor pc gaming,en vooral voor megekko en andere winkels,want zij gaan slachtoffer worden,ik ga er NOOIT NIETS MEER KOPEN.
Ik heb genoeg gezien,zelfde met alternate,probleem is dat veel winkels dezelfde tactiek uitvoeren,ofwel zit nvidia hierachter en zullen ook zij gestraft moeten worden door consumenten ofwel zijn het de winkels zelf die willen cashen.
Als je uiteindelijk dan nog bekijkt dat nvidia slechte connecters gebruikt-teveel amps door kabels jaagt-kaarten bricked met hun drivers,dan kan die straf niet zwaar genoeg zijn,neen,hier zijn ze mooi op hun bek gegaan,hopelijk maakt amd de volgende jaren degelijke kaarten en overweeg ik om naar een volledig amd systeem te gaan,intel heb ik al de rug toegekeerd,nu nog nvidia.

Laatst bewerkt:
Je zou toch enorm veel goodwill hebben kunnen winnen door als enige wel gewoon de normale prijzen te vragen a la microcenter, dat moet toch veel meer waard zijn dat die paar schrale kaartjes voor deze idiote prijzen te verkopen.
Het is vrij simpel, gewoon lekker ergens ander shoppen voortaan, succes ermee.

Terug
Bovenaan