Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.
Die arriveert wel via NBB Duitsland. Zeer stille AIO btw, koelt goed en met mooi, zwaar fangeluid (als je zelf een curve instelt). Alleen de ARGB is nix.
2 maanden voor rtx 5090 vangaurd van MaxIct geen levertijd. ben blij dat notebooksbilliger.de zo snel is en ook nog de prijs aanpassen na bestelling toen hij goedkoper werdt
2 maanden voor rtx 5090 vangaurd van MaxIct geen levertijd. ben blij dat notebooksbilliger.de zo snel is en ook nog de prijs aanpassen na bestelling toen hij goedkoper werdt
fyi: tot mijn grote verbazing is BOL diegene die deze belachelijke RTX 5090 launch prijspolitiek doorbreekt:
Gisteren meteen toegehapt zodra de listing verscheen en deze morgen geleverd ! Deze prijs nog altijd duur maar is meer dan redelijk gezien de huidige marktomstandigheden en timing. Heb net een Meganex8K VR headset binnen sinds deze week en heb dus nu een kaart nodig. Bovendien is al gebleken dat de enige andere optie (Gigabyte waterforce) niet zo goed is qua build en performance dus ik raad iedereen die net als ik een pre-installed waterblock wil mét 3j fabrieksgarantie en nul risico aan om hier toe te happen als je niet de luxe hebt om nog veel langer te wachten.
Ondertussen blijven Megekko, Azerty en anderen maar lekker het maximum uit de markt melken door stap per stap de startprijs van 3550€ met 50 of 100€ naar beneden te brengen tot ze ze verkocht krijgen. Vraag en aanbod artificieel uitgespeeld tot op het bot dus door te starten met veel te hoge mark up prijzen at launch time. Nu Bol de eerste deftige listing gemaakt heeft zullen ze wel niet anders kunnen dan binnenkort volgen door de prijs naar 3K terug te brengen of op hun stock blijven zitten maar the damage is done...
Ik kocht al jaren mijn hardware happy bij Megekko maar wat ze met deze launch gedaan hebben heeft ze voor mij alvast verplaatst naar helemaal onderaan in mijn schuifje. Ik zal letterlijk eerst al andere opties bekijken in de toekomst ipv de facto eerst hier gaan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.