bzimageRalph
Nieuw forumlid
Hoi!
Wie kan mij helpen met het volgende: Onderstaande componenten werkten sinds kort als een tierelier samen. Echter van de één op de andere dag was ie dood.
Moederbord: MSI PRO B860-P
CPU: Intel Core Ultra 7 265K
Koeler: DeepCool LE720 waterkoeler
Geheugen: Corsair DDR5 Vengeance 2x16GB 6400 CMK32GX5M2B6400Z36 geheugenmodule
GFX Kaart: MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 3X E1 12G OC Videokaart
Voeding: Thermaltake Toughpower GF3 - 850 W 80 Plus Gold PSU / PC voeding
Wat heb ik getest:
De Thermaltake voeding werkt met een ander moederbord.
De bovenstaande setup werkt niet met een andere voeding, ook als de grafische kaart er niet op zit.
Mijn gevoel zegt moederbord of processor. Ik heb echter geen extra socket 1851 moederbord.
Omdat er helemaal niets aan gaat, ook geen debug leds op het moederbord verwacht ik dat het moederbord stukkende is.
Het liefst stuur ik alleen onderdelen terug die stuk zijn, wie wil eem met me meedenken?
Wie kan mij helpen met het volgende: Onderstaande componenten werkten sinds kort als een tierelier samen. Echter van de één op de andere dag was ie dood.
Moederbord: MSI PRO B860-P
CPU: Intel Core Ultra 7 265K
Koeler: DeepCool LE720 waterkoeler
Geheugen: Corsair DDR5 Vengeance 2x16GB 6400 CMK32GX5M2B6400Z36 geheugenmodule
GFX Kaart: MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 3X E1 12G OC Videokaart
Voeding: Thermaltake Toughpower GF3 - 850 W 80 Plus Gold PSU / PC voeding
Wat heb ik getest:
De Thermaltake voeding werkt met een ander moederbord.
De bovenstaande setup werkt niet met een andere voeding, ook als de grafische kaart er niet op zit.
Mijn gevoel zegt moederbord of processor. Ik heb echter geen extra socket 1851 moederbord.
Omdat er helemaal niets aan gaat, ook geen debug leds op het moederbord verwacht ik dat het moederbord stukkende is.
Het liefst stuur ik alleen onderdelen terug die stuk zijn, wie wil eem met me meedenken?