RGB (verlichting van de koeling) werkt niet.

RobertVeen

Nieuw forumlid
We hebben bij jullie een moederboard gekocht msi x670e gaming plus wifi (AMD Ryzen) en een cooler ICUE H100i RGB elite. Nu brandt de verlichting van de cooler niet.

Uit de cooler komt een kabel met 1 draadje, die kan ik nergens op aansluiten, ook niet op de RGB2 header, wat mogelijk de oorzaak is dat de verlichting niet brandt. Of is de kabel niet goed?

Graag een oplossing?

Dank!, ik heb het volgens instructie gedaan maar de rgb van de cooling brandt nog steeds niet . Wat me opvalt is dat er ook geen enkele connector naar het moederboard gaat waarop rgb staat aangegeven.
.

beide branden rgb niet , de cooler en de blazers die op de radiotor zitten. Uit de cooler komen een aantal kabels uit die ik volgens mij wel goed heb aangesloten.

Voor zover ik weet zit er bij de AIO een controller. Die moet gebruikt worden. De dikkere (Corsair kabel) moet daarop aangesloten worden. Als daarna de iCUE software is geïnstalleerd en opgestart, dan zou de RGB op de pomp en fans moeten werken.

De controller wordt in de handleiding (hier) beschreven, vanaf kopje SYSTEM HUB INSTALLATION

Terug
Bovenaan