accu van lenovo ,levensduur ??

livi

Nieuw forumlid
ik heb net deLenovo Legion 5 16IRX9 16" Core i7 RTX 4060 aangeschaft , inmiddels enkele keren moeten opladen , de accu gaat maximaal 2 1/2 a 3uur mee .... en dit enkel bij mail en foto's bekijken ,dit lijkt mij erg kort... nu is mij verteld dat de accu slechts 3 maand garantietijd omvat ,ik krijg het gevoel dat deze laptop mij erg weinig plezier zal bieden .... zijn er leden met meer ervaring hieromtrend ,alvat dank !!! livi

Die zou bij normaal gebruik (zoals jij hierboven aanhaalt) toch naar de 4 uur batterij-werktijd moeten gaan. In de fabriek zeggen ze tot 5 tot 6 uur (maar dat is vaak met een korrel zout). Heb je'm al helemaal leeg laten gaan? Als je een langere werktijd op batterij ambieert, dan kan je misschien toch naar een ander toestel uitkijken. Let wel, een 16 inch scherm verbruikt sowieso al meer dan een klassieke 15 inch.

Dankjewel voor je reactie, deze morgen gaf de batterij status bij 19 % ,1uur 20min.werktijd ... na 10 minuten viel de laptop uit , ik vrees voor een slechte accu.... misschien is terug sturen de beste optie... maar wat is dan wel een geschikte laptop voor foto's bekijken, foto's bewerken video's bewerken en gewoon wat surfen, op deze laptop nog geen photoshop gebruikt. Advies is erg welkom??? Alvast dank living.

Terug
Bovenaan