Hallo,
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Maar aangezien er zoveel in de omloop is weet ik zelf niet wat je moet kiezen.
Zelf had ik de volgende 2 op het oog:
Maar dan wel met een upgrade naar 64GB werkgeheugen of meer. En in de toekomst eventueel nog een extra SSD voor meer opslag.
Bezit nu ook een MSI. En ben er altijd zeer tevreden mee geweest Deze is al 7 jaar oud. En jammer genoeg is er een scharnier kapot waardoor ik hem niet meer kan dichtklappen.
Wat is mijn doel met de laptop:
- Office kunnen gebruiken.
- Soms eens een spel spelen.
- In de toekomst misschien een technisch tekenprogramma gaan gebruiken. Zoals Autocad of Inventor.
- De laptop mee kunnen nemen voor mijn werk om mijn administratie te kunnen bijhouden. Formaat is niet echt van belang. Voorkeur minimaal een 17 inch.
- De laptop thuis eventueel via een hdmi-kabel aan de tv te kunnen aansluiten.
Wat zouden jullie aanraden?
Alvast Bedankt,
Groetjes André
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Maar aangezien er zoveel in de omloop is weet ik zelf niet wat je moet kiezen.
Zelf had ik de volgende 2 op het oog:
Megekko.nl - MSI Titan 18 HX A14VHG-047NL 18" Core i9 RTX 4080 Gaming lap
Koop nu de MSI Titan 18 HX A14VHG-047NL 18" Core i9 RTX 4080 Gaming laptop bij Megekko. Voor 22:30 besteld, morgen in huis! Ook op zondag!
www.megekko.nl
Megekko.nl - MSI Raider 18 HX A14VIG-243NL Core i9 RTX 4090 Gaming laptop
Koop nu de MSI Raider 18 HX A14VIG-243NL Core i9 RTX 4090 Gaming laptop bij Megekko. Voor 22:30 besteld, morgen in huis! Ook op zondag!
www.megekko.nl
Maar dan wel met een upgrade naar 64GB werkgeheugen of meer. En in de toekomst eventueel nog een extra SSD voor meer opslag.
Bezit nu ook een MSI. En ben er altijd zeer tevreden mee geweest Deze is al 7 jaar oud. En jammer genoeg is er een scharnier kapot waardoor ik hem niet meer kan dichtklappen.
Wat is mijn doel met de laptop:
- Office kunnen gebruiken.
- Soms eens een spel spelen.
- In de toekomst misschien een technisch tekenprogramma gaan gebruiken. Zoals Autocad of Inventor.
- De laptop mee kunnen nemen voor mijn werk om mijn administratie te kunnen bijhouden. Formaat is niet echt van belang. Voorkeur minimaal een 17 inch.
- De laptop thuis eventueel via een hdmi-kabel aan de tv te kunnen aansluiten.
Wat zouden jullie aanraden?
Alvast Bedankt,
Groetjes André