Amd ryzen 7 7700x igpu probleem

Pierre1711

Nieuw forumlid
Ik heb een gigabyte b650 Eagle en een amd ryzen 7 7700x geen videokaart en de igpu geef problemen kan iemand me hiermee verderhelpen

Bijlagen

• 20241129_220638.webp
    20241129_220638.webp
    42,1 KB · Weergaven: 4
heb je misschien expo/pbo enabled? zo ja? zet deze even uit om te testen. je igpu gebruikt namelijk een klein deel van je ram.

Oké ik probeer het even en ik weet het niet zeker maar daarvoor had hij het volgens mij ook al mss een idee waar het nog aan zou kunnen liggen ?

probeer eens meer ram toe te wijzen aan de IGPU in bios
ik heb ondertussen als vanalles geprobeerd oudere drivers van amd nieuwe windows installatie en het probleem blijft elke keer opnieuw heb ook al op de AMD forums gekeken en daar was iemand met een gelijkaardig probleem en de achteraf bleek de igpu het probleem te zijn
zou dit voor mij ook het geval kunnen zijn en weet iemand hoe ik dit kan testen ?

ik heb ondertussen als vanalles geprobeerd oudere drivers van amd nieuwe windows installatie en het probleem blijft elke keer opnieuw heb ook al op de AMD forums gekeken en daar was iemand met een gelijkaardig probleem en de achteraf bleek de igpu het probleem te zijn
zou dit voor mij ook het geval kunnen zijn en weet iemand hoe ik dit kan testen ?
het kan voorkomen dat de IGPU chip een defect heeft. dit betekent dat de cpu moet worden vervangen. je zou een losse videokaart kunnen aanschaffen en de IGPU in bios uitschakelen.

Terug
Bovenaan