Asrock N100DC-ITX - Geen beeld

ArnoArno

Nieuw forumlid
Hallo iedereen,

Na uitpakken (nieuw) aangesloten en vervolgens geen beeld via HDMI.
Ik kan niet zien of MB aan gaat. Geen fans of HDD die ik kan zien/horen draaien.

Voeding is 19V/3,42A en is getest met multimeter.
Nog geen case. Aanzetten via panel header pin 6 en 8 (power buttonn).

Ook geen beeld met foutmelding als ik NVME en RAM heb verwijderd. Geen randapparatuur.
Wat de specs van de voeding moeten zijn kan ik online niet vinden. In de handleiding staat alleen 19V.

Hoe krijg ik dit MB werkend? Hoe weet ik of het MB 'aan staat'?

normaal zou je toch iets van een led of iets moeten zien op het moederbord, als de voeding (in jouw geval power adapter) aangesloten zit.

hieronderstaande uit de manual waaraan je power adapter moet voldoen:
Please use a 19V power adapter for the DC jack. This jack accepts dual barrel plugs with an inner diameter of 2.5 mm and an outer diameter of 5.5 mm, where the inner contact is +19V (±10%) DC and the shell is GND

Daar voldoet mijn voeding dus aan. Maakt het aantal Ampere nog uit?
Als ik een case fan aansluit op een fan header, zou deze dan moeten gaan draaien bij opstarten? Dan weet ik zeker dat de voeding(connector) werkt.

Daar voldoet mijn voeding dus aan. Maakt het aantal Ampere nog uit?
Als ik een case fan aansluit op een fan header, zou deze dan moeten gaan draaien bij opstarten? Dan weet ik zeker dat de voeding(connector) werkt.
deze zou moeten gaan draaien nadat je de power button van de case indrukt. het aantal ampere durf ik niet te zeggen, aangezien het geen ''traditionele'' psu is

Terug
Bovenaan