ASUS ROG Strix G17 G713PV-HX054W

Elite

Nieuw forumlid
Ik heb net een maandje geleden een gaming laptop gekocht bij jullie. Ik weet wel bijna zeker dat het aan de laptop ligt. Ik krijg ik CS2, Valo, EA FC en andere games 30-70 fps wat ONMOGELIJK zal moeten zijn. Ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen help me graag z.s.m

Hey Elite,

Welke laptop heb je precies gekocht?
Kan je MSI afterburner of HWMonitor gebruiken om de temperaturen tijdens te gamen te checken van je CPU en GPU?
Gebruik je je laptop op een harde ondergrond? Of heb je hem op de bank/ in bed? Er zijn veel factoren die belangrijk zijn op de correcte werking van een laptop. Zorgen dat hij niet te warm wordt is de belangrijkste.

Mvg,

Siem

Hey Elite,

Welke laptop heb je precies gekocht?
Kan je MSI afterburner of HWMonitor gebruiken om de temperaturen tijdens te gamen te checken van je CPU en GPU?
Gebruik je je laptop op een harde ondergrond? Of heb je hem op de bank/ in bed? Er zijn veel factoren die belangrijk zijn op de correcte werking van een laptop. Zorgen dat hij niet te warm wordt is de belangrijkste.

Mvg,

Siem
G713PV met een 4060 16 GB Ram en een Ryzen 9 7845. Ik gebruik mijn laptop op een SteelSeries Prim Cloth. Ik denk dat mijn GPU en CPU gewoon normaal zijn.

Bijlagen

• image-32.webp
    image-32.webp
    55,6 KB · Weergaven: 2
Oke,
Ja je zal echt tijdens het gamen moeten kijken of je cpu en/ of gpu te warm worden, als dat het niet is, dan zou ik al mijn drivers eens opnieuw installeren. Als de laptop dan nog niet naar behoren werkt, dan zal Megekko hem onder garantie na moeten (laten) kijken denk ik.

In CS go 2 moet je op 1080p toch altijd wel boven de 100 fps blijven en meestal tussen de 140-200 als ik youtube moet geloven. EA FC zou ook makkelijk op 90 FPS moeten kunnen gespeeld worden (ik zou EA FC altijd op 60 zetten, meer is echt niet nodig in dat spel).

Terug
Bovenaan