ASUS ROG Strix XG27AQDMG 27" Quad HD 240Hz OLED

YG25

Nieuw forumlid
Hoi Goedemiddag, ik heb een grijze vlek met kleine 2 sneetjes en puntjes erin wat je alleen ziet bij Grijs of Wit beeld soms zwart and ik heb een Blauwe groene lichte lijn door het midden van mijn monitor kan iemand mij hierbij helpen?

Bijlagen

• image.webp
    image.webp
    67,3 KB · Weergaven: 10
Beste YG25, De puntjes die je ziet op je scherm is hoogstwaarschijnlijk viezigheid, dit moet je weg kunnen krijgen met reinigen. Het probleem met de kleuren lijkt met de toplaag te maken hebben. Dit zou je (als je nog garantie hebt) kunnen laten nakijken voor de fabrikant.

heb het al schoongemaakt met het doekje van de monitor zelf dit is geen viezigheid

Bijlagen

• image.webp
    image.webp
    205,8 KB · Weergaven: 5
heb het al schoongemaakt met het doekje van de monitor zelf dit is geen viezigheid
OLED panelen krassen zeer makkelijk en het lijkt erop dat de anti reflecterende coating mogelijk beschadigd is. Hoe heb je het paneel precies schoongemaakt? Je zei dat je het doekje van de monitor zelf hebt gebruikt, ik neem aan dat dit een microfiber doekje is. Heb je verder nog water of iets anders gebruikt?

geen water en dit probleem was voor de schoonmaak niet erna alleen het microvezeldoekje niks anders monitor is maar 1-2 maanden oud heel zonde dat dit moest gebeuren als ik eerlijk ben heb megekko zelf even gemaild want er zit 2 jaar garantie op

Terug
Bovenaan