ASUS ROG Strix XG34WCDG 34" Wide Quad HD 175Hz OLED Gaming monitor

Rakkie

Nieuw forumlid
hallo

ik zit met een probleem michien weet iemand hoe dit kan
maar zins kort heb ik steeds een vierkant in het midden van het beeld zitten
als ik screen shot maak laat die hem niet zien maar als ik gewoon op buroblad of een spel speel wel

Mogelijk heb je vaak een programma openstaan wat net zo groot zou zijn als deze vierkant. Dit zou betekenen dat je Burn-in hebt. Ik zou zeggen dat je het beste even kan kijken naar programmas die je veel open heb van die grootte.

Mogelijk heb je vaak een programma openstaan wat net zo groot zou zijn als deze vierkant. Dit zou betekenen dat je Burn-in hebt. Ik zou zeggen dat je het beste even kan kijken naar programmas die je veel open heb van die grootte.
Hoi en wat is de oplossing voor want burn-in was toch niet goed en ik zou het zonder van het scherm vinden
Want gaat die weg of is het al zo erg
Ik heb het scherm ook wel aan staan zeg maar ik druk hem nooit uit maar scherm gaat wel uit op zwart zeg maar weet niet of dat helemaal goed is

hallo

ik zit met een probleem michien weet iemand hoe dit kan
maar zins kort heb ik steeds een vierkant in het midden van het beeld zitten
als ik screen shot maak laat die hem niet zien maar als ik gewoon op buroblad of een spel speel wel
zou je een foto van je monitor willen toevoegen als bijlagen? Het zou burn in kunnen zijn maar dan zou ik graag wat meer informatie willen.
Hoe oud is het scherm?
Laat je het beeld vaak aan staan ook als je niet achter de PC zit?
Heb je al eens pixel cleanings uitgevoerd?

ik voer elke 4 uur een pixel clean uit het probleem op mijn scherm was al voor de schoonmaak trouwens niet erna ik speel vaak daarom doe ik om de 4 uur me pixel clean ik doe nooit stilstaans beeld aan laten staan omdat ik weet dat het niet goed is bij OLED altijd uit of bewegende video

zou je een foto van je monitor willen toevoegen als bijlagen? Het zou burn in kunnen zijn maar dan zou ik graag wat meer informatie willen.
Hoe oud is het scherm?
Laat je het beeld vaak aan staan ook als je niet achter de PC zit?
Heb je al eens pixel cleanings uitgevoerd?
hoi en als ik foto maak zie je de plek niet en hij is nu 2-3 maanden oud en wat ik bedoell met dat ik het scherm aan laat staan is ik druk nooit de power knop uit ik heb dat die naar zwart scherm gaat zeg maar soort van standby mode

ik voer elke 4 uur een pixel clean uit het probleem op mijn scherm was al voor de schoonmaak trouwens niet erna ik speel vaak daarom doe ik om de 4 uur me pixel clean ik doe nooit stilstaans beeld aan laten staan omdat ik weet dat het niet goed is bij OLED altijd uit of bewegende video
ik heb dat staan om de 6 uur maar verder laat ik dat scherm aan zeg maar zonder de power kknop uit en aan te drukken

.Burn-in gebeurd vaak niet binnen 1-2 maanden. Wellicht is er een fabrieksfout aanwezig. Ik denk dat je het beste je monitor voor garantie kan opsturen naar de fabrikant.

Terug
Bovenaan