ASUS Vivobook Go 15 OLED E1504FA-L1367W 15.6" Ryzen 5 laptop

YoLa

Nieuw forumlid
Mijn zoon heeft voor zijn studie communicatiewetenschappen aan de universiteit een laptop nodig. Het is dus vooral tekstverwerken, online colleges kijken en hij gebruikt Chatgpt en NotebookLM. Hij kijkt er daarnaast films op en doet er soms lichte games op. (Simcity, Civilization, Skyrama). Ik vind belangrijk dat de laptop degelijk is, geen rare kuren heeft en 5 jaar mee zou kunnen gaan. Beeldscherm 15,6 inch.

Ik had mijn oog op bovengenoemde laptop laten vallen, maar vraag me af of er relatief teveel geld zit in dat Oled t.o.v. de processor (hij kost 650,- euro)? Mijn zoon heeft niet zoveel eisen, behalve beetje snelheid. Zijn er voor deze prijs betere keuzes? Of zelfs voor minder geld, als er geen Oled scherm is. Ik ben een leek, maar dat DDR5 is geloof ik gunstig aan deze computer. Oled is wel leuk, maar beetje bijzaak. Heel erg bedankt voor suggesties!!!

Dit is een ontzettend leuke laptop voor die prijs. Ik raad hem iedereen aan vanwege het "goedkope" OLED scherm.
Verder zijn de specificaties ook gewoon goed en ik denk niet dat je hier spijt van gaat krijgen.

p.s. Ik ben ongelooflijk van van Asus, dus mijn mening is misschien een beetje gekleurd 😅

• Leuk
Waarderingen: YoLa
Terug
Bovenaan