ASUS ZenScreen MB166C display poort

ael

Nieuw forumlid
Hoi. Ik heb zojuist een Asus Zenscreen MB 166C gekocht, een portable beeldscherm.
Deze heb ik aangeschaft om als tweede scherm te gebruiken, handig voor gamen (discord) en fotobewerken etc.
Ik heb hiervoor gekozen door gebrek aan ruimte op mijn bureau, dit leek mij ideaal.

Alleen nu probeerde ik deze aan te sluiten, kom ik erachter dat mijn computer poorten niet de juiste ondersteuning hebben.
Balen, nu zit ik met een apparaat wat ik niet kan gebruiken~

Wat kan ik nu doen? Moet ik een speciale kabel hebben?
Ik heb er allemaal maar weinig verstand van, ik dacht dat ik goed gekeken had of ik het juiste aan had geschaft, maar mijn pc wil het allemaal niet.

Het betreft dit scherm:

Hoi Ael,

Geen zorgen! er zijn kabels die je kunnen helpen. Wat voor PC heb je? Is het een laptop of een desktop?
Wat handig is voor ons om te weten is of je PC een HDMI of een Displayport (of beide) aansluiting biedt. Dan hebben wij de juiste verloopkabel voor je.

Hoi Ael,

Geen zorgen! er zijn kabels die je kunnen helpen. Wat voor PC heb je? Is het een laptop of een desktop?
Wat handig is voor ons om te weten is of je PC een HDMI of een Displayport (of beide) aansluiting biedt. Dan hebben wij de juiste verloopkabel voor je.
Hoi bedankt voor je reactie!

Het betreft een desktop.
En de USB poorten daarvan ondersteunen geen video signaal.

Er is een kabel meegeleverd met 2 usb c uiteinden, maar ook de 2 poorten op de pc ondersteunen geen video signaal.

De poorten leveren alleen data en stroom.

Zodra ik het scherm via deze kabel inplug, geeft ie ook op het schermpje aan ie om DP signal output vraagt.

Ik denk wel dat de desktop hdmi poorten heeft.

Hopelijk kan je hier iets mee.

Als je PC HDMI heeft kun je zo'n kabel gebruiken;

Bij twijfel, maak dan even een foto van de achterkant van je PC, dan kunnen we zeker zeggen wat je nodig hebt.
USB 3.2 zie ik, en dacht dat foto 1 HDMI was, correct me if I'm wrong 🤣

Terug
Bovenaan