Bios update nodig of niet?

PC fan

Nieuw forumlid
Beste lezers,

Ik heb een vraag over dit moederbord.

Ik wil een nieuwe pc gaan bouwen, ik wil dit moederbord combineren met een i5 14400f. Moet ik dit moederbord updaten betreft de bios of hoeft dat niet? Er staat in de specificaties dat die 14the gen ondersteund maar ik kan nergens lezen of het moederbord al de juiste bios software heeft.

Dit is de CPU die ik wil kopen voor dit moederbord:

Ik hoor van u.

MVG

Deze gaat werken en je kan best na installatie eens nakijken of er alsnog een nieuwere versie van het bios beschikbaar is. Dit kan perfect via het "MSI center" dat je installeert onder windows. Daarin kan je ook je MSI spullen registreren en drivers updaten enz.

Deze gaat werken en je kan best na installatie eens nakijken of er alsnog een nieuwere versie van het bios beschikbaar is. Dit kan perfect via het "MSI center" dat je installeert onder windows. Daarin kan je ook je MSI spullen registreren en drivers updaten enz.

U weet zeker dat ik dus niet uit de doos nog een bios update moet uitvoeren voor de 14th generatie CPU

Als we MSI zelf mogen geloven gaat dat werken (KLIK HIER), maar dat had je zelf misschien ook al wel gevonden 😉
Advies is wel om na installatie toch nog eens te checken via MSI Center app.

het is overigens altijd verstandig om een bios update uit te voeren, zolang deze niet in de beta fase zit. het zal voornamelijk voor reliability goed zijn.

Terug
Bovenaan