Black&White C8 Build

Patje74

Nieuw forumlid
Behuizing: Antec C8 Black
Voeding: Seasonic Focus GX750
Processor: Ryzen 7 9700X
Mobo: Asus TUF B650 Plus wifi
Geheugen: G.Skill Flare X5 32Gb (2x16Gb)
Videokaart: XFX Swift RX 9070 XT (White)
SSD: Samsung 990 Evo+ 1Tb - Samsung 870 Evo 2T - Samsung mzvlb1tohalr 1tb - Kingston SA2000 1Tb
CPU Koeler: Arctic Freezer 3 360 RGB
Fans: 3 x Thermalright TL-C12RW-S V2 (Reverse fan) - 3 x Lian Li Uni fan TL reverse blade 120mm - 1 x Lian Li Uni fan TL LCD 140mm
Monitor: 2 x MSI G322CQP

Bijlagen

• IMG_1752.webp
    IMG_1752.webp
    64,5 KB · Weergaven: 8
  • IMG_1753.webp
    IMG_1753.webp
    75,6 KB · Weergaven: 8
  • IMG_1754.webp
    IMG_1754.webp
    55,4 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Update: Deel van de fans vervangen voor Uni fans van Lian li waarvan 1 met LCD.
Ik moet zeggen dat er voor de prijs er nogal wat haken en ogen aan de Lian Li TL fans zitten.
De 140mm fan is 5mm breder dan 140mm, waardoor de fan niet in de achterzijde van de PC past, dus de case aangepast.
Wit is duidelijk geen wit bij Lian Li, wat je ziet is bij LiaN Li wit, bij asus en microsoft is dit lichtgroen. Tevens kan er best een wat betere omschrijving bij de artikelen worden geplaats, wat het is best een gepuzzel om de juiste set bij elkaar te kopen. Ik zit hier nu met een wireless controller waar ik niets aan heb. De verpakking is ook van papier dus die is gescheurd en zal retouneren wel een probleem worden. Uiteindelijk heb ik maar voor een hoop geld de set van 3 erbij gekocht omdat hier de correcte controller bij zit welke werkt met 140mm LCD. Eigenlijk wil ik nu onderste fans ook vervangen voor Lian-Li, maar gezien de prijs wordt dat een toekomstige upgrade. Als ik nu nog 150 euro uitgeef aan een paar fans ben ik denk ik dakloos.Verder uiteraard alles bij Megekko gekocht en is alles zoals gewoonlijk weer uitstekend verlopen. Op het Lian Li verhaal na dan, maar dat is niet helemaal Megekko's fout..........

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan