Beste Forumleden!
Ik heb mij deze week een ASUS GeForce RTX 5060 TI PRIME-RTX5060 Ti-O16G gekocht om mijn rtx 2060 te vervangen.
Nu heb ik thuis een volgend systeem:
Ryzen 5 2600
Asus TUF b450 plus gaming mobo
16gb corsair ddr4 3200mhz
680watt voeding
crucial p1000 M2 ssd
Maar dus die RTX geeft een zwart scherm na het installeren van de software. En als ik herstart na het windows logo instant zwart.
Ik heb dus op internet gevonden dat er wat problemen zijn met de compatibiliteit maar met de oplossingen wat ze voorstellen werkt het niet bij mij.
Wat heb ik reeds geprobeerd:
Eerst de software verwijderd met DDU daarna kaart verwisseld.
Bios update moederbord
Bios update grafische kaart (via de NVIDIA geleverde software)
Moederbord ipv gen 3 naar gen 1 gezet (gen 2 zit er blijkbaar niet op)
Software via de Asus website zelf gedownload
Zijn er dingen die ik vergeten ben?
Of stuur ik best mijn kaart gewoon retour en bestel ik een rx9060 xt 16gb? En werkt dit wel?
Na 2 ochtenden en avonden proberen heb ik geen idee meer wat te doen en heb ik gewoon mijn 2060 terug gestopt.
Thanks in advance Grtz! Kristof.
Ik heb mij deze week een ASUS GeForce RTX 5060 TI PRIME-RTX5060 Ti-O16G gekocht om mijn rtx 2060 te vervangen.
Nu heb ik thuis een volgend systeem:
Ryzen 5 2600
Asus TUF b450 plus gaming mobo
16gb corsair ddr4 3200mhz
680watt voeding
crucial p1000 M2 ssd
Maar dus die RTX geeft een zwart scherm na het installeren van de software. En als ik herstart na het windows logo instant zwart.
Ik heb dus op internet gevonden dat er wat problemen zijn met de compatibiliteit maar met de oplossingen wat ze voorstellen werkt het niet bij mij.
Wat heb ik reeds geprobeerd:
Eerst de software verwijderd met DDU daarna kaart verwisseld.
Bios update moederbord
Bios update grafische kaart (via de NVIDIA geleverde software)
Moederbord ipv gen 3 naar gen 1 gezet (gen 2 zit er blijkbaar niet op)
Software via de Asus website zelf gedownload
Zijn er dingen die ik vergeten ben?
Of stuur ik best mijn kaart gewoon retour en bestel ik een rx9060 xt 16gb? En werkt dit wel?
Na 2 ochtenden en avonden proberen heb ik geen idee meer wat te doen en heb ik gewoon mijn 2060 terug gestopt.
Thanks in advance Grtz! Kristof.