Ik heb recent een nieuwe 1440p@180Hz monitor gekocht. In verband met mijn videokaart zou ik graag een andere DisplayPort-kabel gebruiken die deze 180Hz behoudt, aangezien de meegeleverde kabel net te kort is voor mijn setup. Ik zag de Nedis DisplayPort-Kabel | DisplayPort Male | DisplayPort Male | 8K@60Hz | Verguld | 2.00 m | Rond | PVC | op Megekko, maar in de productinformatie staan alleen de refreshrates van 8K en 4K resoluties (tot 8K@60Hz, of 4K@120Hz), maar geen info over 1440p.
Zou iemand mij kunnen vertellen of deze kabel ook 1440p@180Hz aan kan? En zo niet, heeft er iemand een alternatieve kabel die dit wel kan? Bij voorkeur DP-DP of DP-HDMI, aangezien mijn monitor allebei de poorten heeft, maar er op mijn videokaart alleen nog DP poorten vrij zijn.
Bij voorbaat dank!
Zou iemand mij kunnen vertellen of deze kabel ook 1440p@180Hz aan kan? En zo niet, heeft er iemand een alternatieve kabel die dit wel kan? Bij voorkeur DP-DP of DP-HDMI, aangezien mijn monitor allebei de poorten heeft, maar er op mijn videokaart alleen nog DP poorten vrij zijn.
Bij voorbaat dank!