G Geert2nd Nieuw forumlid 12 dec 2025 #1 Hoi mensen, Weet iemand van u misschien of de volgende laptop ook een ethernetkabelaansluiting heeft? Ik kom hier niet goed uit. MEDION Avantum 17 E1 MD62742 17.3" Ryzen 5 laptop
Hoi mensen, Weet iemand van u misschien of de volgende laptop ook een ethernetkabelaansluiting heeft? Ik kom hier niet goed uit. MEDION Avantum 17 E1 MD62742 17.3" Ryzen 5 laptop
A ArtstudioG Active member 12 dec 2025 #2 Die heeft geen RJ45-aansluiting (zo'n stekker voor je ethernet-kabel) maar je dat met een USB-c adapter oplossen: KLIK HIER voor een voorbeeldje.
Die heeft geen RJ45-aansluiting (zo'n stekker voor je ethernet-kabel) maar je dat met een USB-c adapter oplossen: KLIK HIER voor een voorbeeldje.
G Geert2nd Nieuw forumlid 12 dec 2025 #3 Snelle reactie, bedankt! Via usb-c doe ik met mijn huidige laptop ook, dankzij een blikseminslag in de buurt... Weet u dan misschien ook of internet via usb-c, niet zeer ten koste van je internetsnelheid gaat? In hoeverre wordt het daar trager van?
Snelle reactie, bedankt! Via usb-c doe ik met mijn huidige laptop ook, dankzij een blikseminslag in de buurt... Weet u dan misschien ook of internet via usb-c, niet zeer ten koste van je internetsnelheid gaat? In hoeverre wordt het daar trager van?
A ArtstudioG Active member 12 dec 2025 #4 Die usb-c poorten zijn doorgaans wel snel, in ieder geval snellen dan de klassieke USB-A en zeker sneller dan WiFi. Ik heb het zelf nog niet getest.
Die usb-c poorten zijn doorgaans wel snel, in ieder geval snellen dan de klassieke USB-A en zeker sneller dan WiFi. Ik heb het zelf nog niet getest.