Extention cable 16 Pin (12+4) Plug to PCI-E 5.0 3x8 Pin Bushing

• Onderwerp starter Onderwerp starter Crue
  • Startdatum Startdatum

Crue

Nieuw forumlid
Hallo allemaal,

ik heb een vraag met betrekking tot de bijgevoegde link (megekko verkoopt zover ik kon vinden niets iets soort gelijks)
Ik heb een oudere voeding die niet beschikt over de aansluiting die de nieuwe RTX kaarten gebruiken, kan onderstaande socket gebruikt worden als een overgang hiervoor?
Graag verneem ik van de mensen die er meer verstand van hebben of het mogelijk is of dat ik een nieuwe PSU moet aanschaffen voor de nieuwe RTX modellen.

Mvg,

Crue

Ik dacht dat deze adapter inclusief zit bij 30-series of nieuwere RTX kaarten(?)

Laatst bewerkt:
De adapter wordt meegeleverd bij NVIDIA kaarten gelukkig. Alleen, wel opletten of de voeding genoeg 6+2 kabels heeft om de adapter volledig aan te sluiten.

die je persee alle kabels van de splitter aan te sluiten om deze te laten werken? mijn voeding heeft er namelijk maar 2

Ja, Alle aansluitingingen dienen aangesloten te worden anders zal de kaart niet werken.

Ook is het misschien handig om na te gaan welke PSU je op dit moment gebruikt. omdat de vereisten voor de RTX 5000 series omhoog zijn gegaan,
waarbij:

5070 (Ti) = 750W
5080 = 850W
5090 = 1000W

Deze waarden worden aangeraden door verschillende fabrikanten van videokaarten.

Het wattage van mijn PSU is ruim voldoende (1000w), echter is deze 15 jaar oud ofzo. hij werkt nog perfect maar hij heeft alle kabels vast aangesloten en ik kan dus niet extra kabels toevoegen.

Terug
Bovenaan