Jimmyts606
Nieuw forumlid
Beste,
Ik ben Jimmy en ik wil heel graag mijn allereerste pc bouwen. Alleen heb ik een beetje hulp nodig om de onderdelen te kiezen. Ik vroeg mij af of iemand van megekko mij kan helpen, aub? Want ik zou graag een future proof build hebben maar dus met de 5090 in gedachten. Ik wil wel een high end pc dus maar omdat het mijn eerste keer is wil ik zeker zijn dat alles compatible is.
Ik had het volgende in gedachten:
Case: Hyte Y70 Touch Black (mogeljiks ergens anders kopen)
Processor: AMD Ryzen 9800x3D
Moederbord: MSI MPG X870E CARBON Wifi of ASUS CROSSHAIR X870E HERO
Cooler: CORSAIR iCUE Link H150i LCD
Graphics card: RTX 5090 32GB RAM (wanneer die uit zou komen)
Storage: SAMSUNG 990 PRO 2TB M.2 SSD
RAM-geheugen: ik wil 32GB maar heb geen idee welke het best is?
Voeding: Hier heb ik ook geen idee van?
Ik zou ook graag de Lian Li UNI FAN SL Wireless LCD 120mm 3Pack willen toevoegen? Eventueel nog enkele fans ik denk dat in totaal 10 nodig heb? Kan je mij enkele adviseren of kan je deze build helpen perfectioneren?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jimmy Truyts
Ik ben Jimmy en ik wil heel graag mijn allereerste pc bouwen. Alleen heb ik een beetje hulp nodig om de onderdelen te kiezen. Ik vroeg mij af of iemand van megekko mij kan helpen, aub? Want ik zou graag een future proof build hebben maar dus met de 5090 in gedachten. Ik wil wel een high end pc dus maar omdat het mijn eerste keer is wil ik zeker zijn dat alles compatible is.
Ik had het volgende in gedachten:
Case: Hyte Y70 Touch Black (mogeljiks ergens anders kopen)
Processor: AMD Ryzen 9800x3D
Moederbord: MSI MPG X870E CARBON Wifi of ASUS CROSSHAIR X870E HERO
Cooler: CORSAIR iCUE Link H150i LCD
Graphics card: RTX 5090 32GB RAM (wanneer die uit zou komen)
Storage: SAMSUNG 990 PRO 2TB M.2 SSD
RAM-geheugen: ik wil 32GB maar heb geen idee welke het best is?
Voeding: Hier heb ik ook geen idee van?
Ik zou ook graag de Lian Li UNI FAN SL Wireless LCD 120mm 3Pack willen toevoegen? Eventueel nog enkele fans ik denk dat in totaal 10 nodig heb? Kan je mij enkele adviseren of kan je deze build helpen perfectioneren?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jimmy Truyts