Gigabyte aero x16 wifi en usb problemen

Notopic

Nieuw forumlid
Goede dag sinds een kleine maand heb ik een Gigabyte aero X16 in bezit.
Maar na een week crashte het hele systeem tot in de bios.
Geen gang meer in te krijgen, Windows erop nieuw opgezet.

Maar nu het volgende.
Heb dit moment geen enkele wifi snelheid meer, 1mb max.
Alles al geprobeerd netwerk reset, driver reset alles was Ik maar kan verzinnen.

Ook als ik een USB stick of tablet via USB aansluit crashed het systeem of flipt de tablet. Net of er een magnetische veld eromheen ligt.
Lastig uit te leggen.

Ik begin steeds meer te denken dat het probleem hardware matig is.
Zijn er mensen met een oplossing?

Vriendelijke groet,

ik ben bang da je een RMA aanvraag moet doen om je laptop te laten repareren. naast nog je chipset drivers renstallen lijkt het niet als of er veel te doen is software matig.

Ik zou niet weten wat dit kan veroorzaken, maar zoals Sambal bij al zei, is het het beste als je je systeem RMA stuurt. Mocht je nog de kans hebben om te retourneren is dat ook een optie.

Heb je een nieuwe windowsinstallatie erop gezet via windows zelf of via een USB stick?

Als je een nieuwe installatie via een USB stick erop zet ontbreken eigenlijk alle drivers van je laptop. Dat kan best ervoor zorgen dat je internet snelheid heel laag is of je systeem crashed bij gebruik van USB poorten.

Als je het exacte model opzoekt op de website van gigabyte heb je daar ook een actueel overzicht van de drivers. Dan kun je ze vanaf daar opnieuw installeren.

Terug
Bovenaan