Eergisteren is deze pc gebouwd en ben er blij mee. Wel dacht ik dat het handig is om te zeggen dat de Deepcool case komt met een GPU Anti-Sag / Support Bracket, die zit naast het onderste gleufje waar je de kabels doorheen kan trekken, dus vlak achter de rechterkant van de GPU. Deze ingebouwde support bracket kan je naar de GPU toe schuiven zodat hij onder de GPU terecht komt om het gewicht van de videokaart te ondersteunen.(voor degenen die niet weten waarom dit belangrijk is, de GPU kan met de tijd wat naar beneden zakken door het gewicht. Normaal kan je videokaart ondersteunen met een aparte anti-sag bracket, maar meestal is deze erg zichtbaar en vinden de meeste mensen het niet mooi)
Very neat feature of the case om onzichtbaar de GPU te supporten! Met een schroefje kan je de bracket een beetje naar beneden zetten zodat hij onder je GPU past als hij initially te hoog zit. Just wanted to share sinds hierover niet was gesproken in de video 🙂
Ook wil ik aangeven dat de case en koeler de drivers van Deepcool nodig hebben (die kan je downloaden) om de temperatuur nummers op de case display en cpu cooler display te krijgen. Just wanted to share voor de mensen die misschien niet weten waarom de displays het in eerste instantie niet doen.
Very neat feature of the case om onzichtbaar de GPU te supporten! Met een schroefje kan je de bracket een beetje naar beneden zetten zodat hij onder je GPU past als hij initially te hoog zit. Just wanted to share sinds hierover niet was gesproken in de video 🙂
Ook wil ik aangeven dat de case en koeler de drivers van Deepcool nodig hebben (die kan je downloaden) om de temperatuur nummers op de case display en cpu cooler display te krijgen. Just wanted to share voor de mensen die misschien niet weten waarom de displays het in eerste instantie niet doen.
Laatst bewerkt: