Hey Kevin!
Ik heb wat dingetjes voor je aangepast in dit lijstje:
https://www.megekko.nl/wl/6PFC5AR4
Je zat namelijk al wel echt boven je budget, hierbij waarom ik de keuzes heb gemaakt:
De cpu was de 7600x, nu een 7600 van gemaakt. De iets hogere kloksnelheid merk je niet in games en is dan ook bij lange na niet de extra prijs waard, het performance verschil is er namelijk gewoon niet. Het scheelt ook 20 euro van elkaar, dus dat is mooi meegenomen.
Ik denk dat je per sé NZXT spullen wilt, maar hier betaal je toch best veel meer voor. Omdat je liever een soort fishtank pc wilt hebben, ben ik gegaan voor een nieuwe case van Deepcool die ook nog komt met 4 argb fans met daarbij een luchtkoeler van Deepcool die ook in de aanbieding is voor een veel goedkopere en toch mooie combinatie. Dit zou dus in totaal 5 argb fans zijn in het systeem.
De keuze van de 990 PRO is niet heel handig. Naast dat deze SSD gewoon heel duur is, brengen deze hoge snelheden jou niks in gamen. Ik heb de MSI M460 ingezet, top SSD met toch nog goede snelheden met nog steeds 5 jaar garantie. Scheelt ook enorm veel in prijs. De Seasonic GM850 is nu in de aanbieding, goede voeding en scheelt ook weer veel in prijs, semi modulair met 5 jaar garantie.
Door al deze keuzes kan dus nu de RX 7800XT erin die in 1440p gamen zo'n 78% beter is dan de 4060 en je komt ook nog onder de 1200 euro uit in plaats van tegen de 1300 euro.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!