• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

HP Victus start niet meer op, al na 10,5 maand zorgvuldig gebruik!

ninoc

Nieuw forumlid
Graag snel hulp want ik heb mijn laptop heel hard nodig!
Ik heb deze laptop nog niet eens een jaar! Ik heb er altijd heel voorzichtig mee gedaan en ik type op een extern toetsenbord om het laptop toetsenbord heel schoon te houden.

Als ik op de startknop druk dan brandt het lampje 1-2 seconden en gaat weer uit zonder dat de laptop opstart.

De voeding lijkt ook niet geheel okay; de laatste tijd wordt deze niet meer echt warm, maar deze week lukte het nog om het voedingslampje op de laptop van oranje naar wit te krijgen, wat volgens mij betekent dat hij is opgeladen.

Maandag overdag deed hij het nog en er was niks aan de hand. Maandag avond hij niet meer op. De startknop lijkt lam of zo.

Ik heb geen tijd om van Amsterdam helemaal naar Breda te komen voor de winkel, maar kan ik ook in Amsterdam naar een pc dokter gaan om hem na te laten kijken?

Ik heb nog ruim een jaar garantie over! Kan ik de kosten voor reparatie declareren bij jullie? Ik kan mijn laptop echt niet missen!

Ik vind het wel heel vervelend dat ik geen telefoonnummer van jullie heb.

Kan ik ajb jullie bellen?
 
Hey Ninoc,

Voor de garantie zal je Megekko het beste een mailtje kunnen sturen met meer informatie over hoe dat proces in jou geval werkt (en stuur even je ordergegevens van destijds mee, info@megekko.nl)
Ik ben bang dat je geen kosten van derden kan declareren voor reparatie, de laptop zal waarschijnlijk (door megekko) naar HP zelf verzonden worden.

Je moet er dus sterk rekening mee houden dat je je laptop zeker wel een (langere) tijd zal moeten missen wanneer je gebruikt maakt van de garantie, zeker niet leuk, maar nou eenmaal hoe dit werkt.

Mvg,

Siem
 
Terug
Bovenaan