Hoi carpus1997,
voor de hardware die jij op dit moment in jou pc hebt zitten heb jij een voeding van minimaal 250 watt nodig, dat is gelukkig erg weinig.
als jij de goedkoopste voeding wilt die ik zou aanraden zou ik
deze pakken. Deze is 550 watt dus meer dan voldoende voor jouw systeem, goud certificaat dus hij is ook lekker efficiënt. het enige jammere is dat deze niet modulair is en dus alle kabels permanent aan de voeding zijn aangesloten.
als jij liever een modulaire voeding wilt (eentje waar je dus alleen de kabels hoeft aan te sluiten die jij nodig hebt) dan raad ik
deze. Dit is een 650 watt voeding, dus meer dan de vorige, alleen zijn er geen modulaire voedingen van lagere wattage die ik zou aanraden. Deze heeft ook een goud certificaat, dus ook lekker efficiënt.
beide voedingen hebben alle aansluitingen die jij nodig hebt. dus is het vooral de vraag of je wat meer wilt neerleggen voor een modulaire voeding of dat je dat get bespaard en een niet modulaire voeding haalt. Mijn voorkeur gaat naar de modulaire, omdat dat het bouwen van jou pc een stuk makkelijker maakt.
ik hoop dat dit jou verder helpt!