Het TUF model is 350 euro boven de aangeraden prijzen, zie: https://www.computerbase.de/artikel/grafikkarten/amd-radeon-rx-9070-xt-rx-9070-test.91578/seite-10Het zijn wel de Asus modellen die Zijn altijd extreem duur...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het TUF model is 350 euro boven de aangeraden prijzen, zie: https://www.computerbase.de/artikel/grafikkarten/amd-radeon-rx-9070-xt-rx-9070-test.91578/seite-10Het zijn wel de Asus modellen die Zijn altijd extreem duur...
Voor een OC variant had ik zelf rond de 750-800 verwacht.... Zeer teleurstellend als Megekko hierin ook volgthoger dan 700 euro ga ik echt niet betalen voor een xt oc variant
Hardware is meestal goedkoper in Amerika.het probleem is ook dat amd geen founders kaarten verkoopt die wel aan de prijs zitten wij kunnen alleen aand 3th party kaarten komen en dan moet je ook nog verwachten dat de prijzen in elk land in europa anders gaat zijn.
maar officieel zouden wij minder moeten betalen aangezien de euro meer waard is dan de dollar maar ik wed dat de prijzen in america veel goedkoper zullen zijn.
De prijzen in Amerika zijn zo goedkoop omdat belasting nooit meegerekend wordt in de geadverteerde prijs.het probleem is ook dat amd geen founders kaarten verkoopt die wel aan de prijs zitten wij kunnen alleen aand 3th party kaarten komen en dan moet je ook nog verwachten dat de prijzen in elk land in europa anders gaat zijn.
maar officieel zouden wij minder moeten betalen aangezien de euro meer waard is dan de dollar maar ik wed dat de prijzen in america veel goedkoper zullen zijn.
De belasting verschilt per staat in Amerika en ligt vaak rond de 9%. Wat betreft importtarieven, de VS heeft doorgaans lagere importtarieven dan Europa, wat het vaak goedkoper maakt om producten daar te kopen, zelfs als je rekening houdt met belasting.oh ja ik vergeet dat altijd dat de belasting pas bij de kassa word berekent in amerika, hier gebeurt dat meestal bij een groothandel
klopt maar wij betalen hier 21% belasting, en importeren is inderdaad goedkoper in amerika, maar ik hoop echt dat mensen de nieuwe kaarten gaan boycotten als ze niet onder de 750 euro zijnDe belasting verschilt per staat in Amerika en ligt vaak rond de 9%. Wat betreft importtarieven, de VS heeft doorgaans lagere importtarieven dan Europa, wat het vaak goedkoper maakt om producten daar te kopen, zelfs als je rekening houdt met belasting.
Kun je beter nu die 7900 XTX bestellen
Ze hebben niet echt een keuze denk ik, ze moeten wel op hun minst een break-even hebben als ze de kaarten inkopenVoor een OC variant had ik zelf rond de 750-800 verwacht.... Zeer teleurstellend als Megekko hierin ook volgt
Denk dat AMD bang is om te prijzen te weergevenje zou verwachten dat de prijzen nu al bekend zouden zijn en dan de kaartverkoop begint om 3 uur