Informatie en updates over de AMD Radeon RX 9070 (XT) videokaarten.

...blijkbaar was mijn keuze om hier voor 919 euro een 7900XTX te kopen vorige week meer dan gevalideerd....

man man man wat een triestige realiteit tegenwoordig...

Nou, nog maar een jaartje wachten voor hetzelfde fiasco met de 50 series super kaarten. Hopelijk kan ik er dan 1 van de 10 beschikbare kaarten krijgen terwijl er 10000 mensen hetzelfde doen 🙏

• Leuk
Waarderingen: lgd
Ben eerlijk gezegd een beetje gedegouteerd met de gang van zaken. Wil hier een hele PC bestellen met monitor incl. totaal een 4000 euro, moest de GPU niet 300 euro te duur zijn. Dit soort diefstal praktijken stuurt mij los naar een andere winkel. Echt triest.

ik heb vorige maand hier mijn nieuw mainboard, cpu, en ram gekocht en nu word ik genaait en word mijn product uit mijn winkelmand gegooit nadat de site erweer uit lag effe

Net, met pure toeval, een PowerColor Reaper 9070 XT van alternate voor 695 op de kop kunnen tikken. Houd het dus goed in de gaten!

bij alternate is je kaart tenminste wel gereseveert als je hem in de winkelwagen hebt liggen terwijl hier op megekko dat niet is en hij er dood leuk eruit word gehaalt

Ik weet ook niet waarom ik de kans wel kreeg. Ik deed hem gelijk in mijn winkelwagen en kocht hem. Ik kwam hem toevallig tegen toen ik aan het kijken was hoe duur de kaarten zijn geworden. Ik kon er geen kopen om 15:00u want ik zat op werk.

Ondertussen is de voorspelling al uitgekomen... "uitverkocht" is blijkbaar een heel losse term bij megekko. Er zijn verschillende "uitverkochte" modellen ondertussen terug beschikbaar voor 200 tot 300€ meer. Megekko is dus weeral aan het scalpen gegaan.
er is nog genoeg op voorraad, maar dan met een hogere prijs. alleen de goedkope prijs is "uitverkocht"

dit is wat de chat van alternate zegt waneer ik zeg hoe kunnen kaarten gereseveert zijn.

Bij Alternate kan het voorkomen dat de voorraad van nieuwe AMD kaarten gereserveerd is als er veel vraag naar is of als er een beperkte beschikbaarheid is. Dit betekent dat de kaarten al zijn toegewezen aan klanten die een pre-order of reservering hebben geplaatst. Het is altijd een goed idee om de productpagina op de website van Alternate te controleren voor de meest actuele informatie en om te zien of het mogelijk is om een reservering te maken of je in te schrijven voor notificaties wanneer de kaart weer op voorraad is. Is er iets anders waar ik je mee kan helpen?

ik heb geen optie gezien voor reseveren of pre orderen

oh en nadat ik in de chat van alternate heb gevraagt is de kaart nu wel echt uitverkocht en niet gereseveert

dit is zo scuffed moet ik nou gaan blijven refreshen op kaarten die zeggen dat de vooraad is gereseveert of moet ik het gewoon als een hopeloos geval zien

Terug
Bovenaan