Informatie en updates over de AMD Radeon RX 9070 (XT) videokaarten.

Blijkbaar mag ik me hier niet in verdiepen van de Megekko Mods.. comment word er gewoon uitgegooid. Jammer.
Wel... de link zit toch in mijn mailbox. Ik heb ondertussen ook naar tweakers gestuurd en ga inderdaad even kijken of het mogelijk is gerechtelijke stappen te nemen tegen megekko. Dit is rechtuit gewoon de mensen bedriegen.

Had om 15.00 bij alternate een kaart voor 695 in m'n mandje gezet en pas 25m later betaald omdat ik wou wachten op megekko...denk toch dat je hem op die manier reserveerd, blij dat ik betaald heb uiteindelijk. Van Megekko kan je echt niet op aan

Had om 15.00 bij alternate een kaart voor 695 in m'n mandje gezet en pas 25m later betaald omdat ik wou wachten op megekko...denk toch dat je hem op die manier reserveerd, blij dat ik betaald heb uiteindelijk. Van Megekko kan je echt niet op aan
Ja is idd gereserveerd, ik had om 15:08 gekeken en het was niet meer beschikbaar.

inderdaad in plaats van producten uit mensen hun winkelwagen gappen omdat iemand anders sneller is met betalen
+ de site lag er steeds uit tussen elke klik

Nee zeker niet gereserveerd. Mijn verhaal is dat ik ook een powercolor reaper 9070XT in mijn winkelmandje heb kunnen zetten, ik heb mijn info kunnen invullen, ik wilde mijn betaalmethode selecteren en dan is de website weer onbereikbaar geworden. Ik heb telkens opnieuw geprobeerd en wanneer ik er uiteindelijk terug op kon, stond die nog in mijn winkelmandje. Ik heb de checkout terug geprobeerd en dan heb ik bericht gekregen dat de kaart uitverkocht was. Gigantische fail van megekko dus.

Nee zeker niet gereserveerd. Mijn verhaal is dat ik ook een powercolor reaper 9070XT in mijn winkelmandje heb kunnen zetten, ik heb mijn info kunnen invullen, ik wilde mijn betaalmethode selecteren en dan is de website weer onbereikbaar geworden. Ik heb telkens opnieuw geprobeerd en wanneer ik er uiteindelijk terug op kon, stond die nog in mijn winkelmandje. Ik heb de checkout terug geprobeerd en dan heb ik bericht gekregen dat de kaart uitverkocht was. Gigantische fail van megekko dus.
Om vervolgens na de tijd dezelfde kaarten toch weer te beschikken voor 200+ meer.

Nee zeker niet gereserveerd. Mijn verhaal is dat ik ook een powercolor reaper 9070XT in mijn winkelmandje heb kunnen zetten, ik heb mijn info kunnen invullen, ik wilde mijn betaalmethode selecteren en dan is de website weer onbereikbaar geworden. Ik heb telkens opnieuw geprobeerd en wanneer ik er uiteindelijk terug op kon, stond die nog in mijn winkelmandje. Ik heb de checkout terug geprobeerd en dan heb ik bericht gekregen dat de kaart uitverkocht was. Gigantische fail van megekko

Winkelmandje van Alfernate heb ik het over, anders heb ik mazzel gehad dan. Alternate website heeft bij mij nooit eruit gelegen

Ik snap het allemaal wel, en in ieder geval was er eindelijk eens een redelijke kaart voor een redelijke prijs met voorraad, ik zag hem zelfs in mijn winkelmandje, kudos naar amd daarvoor.. Maar het doet wel zeer hoor, het is al zo lang mis, en dan zo dichtbij, en dan nog steeds niet... Dan heb ik liever nog een loterij ofzo 🙂

Echt schandalig. ga nu wel gewoon een 5080 van een scalpertje op marktplaats kopen. zo erg zijn die lui nou ook weer niet vergeleken met deze malafide praktijken.
Gast die 5080 is echt massaal overpriced vergeleken met de 4080 Super. Kun je beter de 7900 XTX halen. Tenzij je Ray Tracing of lokale AI gebruikt natuurlijk.

Terug
Bovenaan