Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is al uitverkocht.Smelt van deze ook de 12volt stekker weg?
5080 tot nu toe nog niets over gehoord of gelezen. Heeft ook veel minder stroom nodig.Is al uitverkocht.Smelt van deze ook de 12volt stekker weg?
Heb ondertussen al gelezen dat het wel kan weg smelten.De 12 volt connector is slecht.Gaat teveel Ampere door 1 draad.Ik heb mijn 5080 kaart net geanueleerd.Heb het Met Postnl ook niet gekregen terwijl er wel voor getekend is en het staat bij track&trace ook nog eens dat het hier is afgeleverd op mijn adres.Hand tekening is niet van mij.Gelukkig besteld met Klarna.Iemand ook zo iets meegemaakt?5080 tot nu toe nog niets over gehoord of gelezen. Heeft ook veel minder stroom nodig.
Jij denkt dat je Klarna niet moet betalen? lolHeb ondertussen al gelezen dat het wel kan weg smelten.De 12 volt connector is slecht.Gaat teveel Ampere door 1 draad.Ik heb mijn 5080 kaart net geanueleerd.Heb het Met Postnl ook niet gekregen terwijl er wel voor getekend is en het staat bij track&trace ook nog eens dat het hier is afgeleverd op mijn adres.Hand tekening is niet van mij.Gelukkig besteld met Klarna.Iemand ook zo iets meegemaakt?
Heb de kaart toch niet ontvangen.Ben ook niet verantwoordelijk voor bezorging.Hoef toch niet te betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.Jij denkt dat je Klarna niet moet betalen? lol
Zie hier:Er is nog geen enkel geval geweten van een gesmolten kabel bij een 5080....
Dus er zijn letterlijk mensen gek genoeg om een video kaart te kopen voor 4k. Ik kan het me makkelijk veroorloven maar uit principie zou ik nooit zoiets doen. Dit is gewoon schandalig. En ook nog eens zo snel gereserveerd. Alsof er iets is wat je momenteel met de 5090 zo zeer kunt wat de 4090 niet kan, dat het niet opzich kan laten wachten.Jawel, die zijn hier verkocht. Alternate.be heeft de AIO nog voor €500 meer. Alternate.nl eveneens €4.999 en daar staat (nu) 'gereserveerd'.
En dan fikt je kabel weg door de hoge Ampere stroom en je pc en huis en dan heb je niks meer.Dus er zijn letterlijk mensen gek genoeg om een video kaart te kopen voor 4k. Ik kan het me makkelijk veroorloven maar uit principie zou ik nooit zoiets doen. Dit is gewoon schandalig. En ook nog eens zo snel gereserveerd. Alsof er iets is wat je momenteel met de 5090 zo zeer kunt wat de 4090 niet kan, dat het niet opzich kan laten wachten.
Dit soort mensen zijn de reden waarom de prijzen stijgen. Van die irritante lui die de waarde van geld niet kennen en als kleine kinderen het NU moeten hebben!
Gewoon te gek voor woorden megekko en alle andere retailers die dit doen moeten zich kapot schamen. Maar ja als er kleuters zijn die het zo graag nu moeten hebben en het ook betalen waarom zouden retailers het niet doen.Nee nee, geen 4k.... 4300 euro. Voor een vrij simpele "gaming trio".
Scalpers vragen 600 euro MINDER voor deze kaart dan megekko 😆
Dat was toch maar 1 of 2x gebeurt dus ver. Van alle verkochte 5090's? Had ergens gelezen dat die lui de kabel er niet goed in hadden gedrukt.En dan fikt je kabel weg door de hoge Ampere stroom en je pc en huis en dan heb je niks meer.