Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat doen ze ook?Ik snap niet waarom jullie ook niet mee doen, met het limiteren van de verkoop d.m.v. 1 product te verkopen per klant.
Dit zou de belachelijke scalpers enigszins tegenhouden.
ja klopt is er alIk snap niet waarom jullie ook niet mee doen, met het limiteren van de verkoop d.m.v. 1 product te verkopen per klant.
Dit zou de belachelijke scalpers enigszins tegenhouden.
In 1 keer.Kan ik in termijnen betalen in ideal of moet ik in 1 keer betalen?
1. Maar de kans dat je het 'mist' is vele malen groter dan de kans dat je er daadwerkelijk een kan kopen. Er zijn, hoogstwaarschijnlijk, maar 10 a 20 RTx 5090 kaarten (als je die wilt).Kan één persoon slechts één videokaart kopen? Ik zou de kans niet willen missen omdat iemand er 10 tegelijk koopt.
Hoevaak kunnen we als consument de verkoop pagina verversen zonder dat we een uur cooldown oid hebben?Het is de bedoeling dat ze gelijktijdig online komen. En dan is het echt wie het eerst komt, wie het eerst maalt. We hebben geen rij of iets dergelijke, het wordt dus echt een kwestie van de site goed in de gaten houden.
Overigens geldt dit voor de launch. Als er in de dagen/weken na de launch vrije beschikbaarheid van videokaarten komt, zetten we die zodra we ze hebben online aangezien er dan geen NDA meer is.
Hmm 🤔 ik bestel altijd bij Megekko met In3. Zie niet waarom dat nu niet mogelijk zou zijnIn 1 keer.
Ja mits je budget bij in3 het toelaat natuurlijkKan ik in termijnen betalen in ideal of moet ik in 1 keer betalen?
Megekko heeft eerder in dit forum aangeven dat dit tijdens de launch niet mogelijk is. Enkel normale Ideal of BancontactIn 1 keer.
Wacht wel tot iemand van megekko hierop reageert misschien is het andersHmm bijzonder.. heb het inderdaad terug gevonden. Ik kan alleen niet begrijpen waarom in3 niet beschikbaar zou zijn..? Heb paar maanden geleden voor zo’n zelfde bedrag een laptop besteld hier met in3. Wat is de reden dat in3 niet beschikbaar zal zijn?
Hebben ze al gedaan. Kijk maar op pagina 5.Wacht wel tot iemand van megekko hierop reageert misschien is het anders
Kan mij voorstellen dat ze zo snel mogelijk met de inkomsten van de verkoop op launch day, nieuwe stock zullen bestellen...Hmm bijzonder.. heb het inderdaad terug gevonden. Ik kan alleen niet begrijpen waarom in3 niet beschikbaar zou zijn..? Heb paar maanden geleden voor zo’n zelfde bedrag een laptop besteld hier met in3. Wat is de reden dat in3 niet beschikbaar zal zijn?
Denk dat bij onbekende levertijd ze er ook niet zijn op de 30e. Het enige wat twijfel zaait is dat ze hebben gezegd "we zetten degenen online die we gaan krijgen" dus hoop dat men even antwoordt.Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar ik heb nog geen antwoord gekregen van @Megekko Info wat betekend de tag "Te bestellen vanaf 30-01-2025" en "Levertijd is nog niet bekend" is daarin een onderscheid? Dus betekent dit dat "levertijd is nog niet bekend" dat deze op launchdate niet beschikbaar zullen zijn. Kan je hierover duidelijkheid geven, aub? Alvast bedankt!
Ja ik vind het gewoon een beetje vaag. Daarom dat ik hierover wat duidelijkheid wil. Ik hoop dat ze even willen antwoorden.Denk dat bij onbekende levertijd ze er ook niet zijn op de 30e. Het enige wat twijfel zaait is dat ze hebben gezegd "we zetten degenen online die we gaan krijgen" dus hoop dat men even antwoordt.